Witaj, Nieznajomy

Forum wykorzystuje tzw. mechanizm ciasteczek (ang. cookies). U偶ywaj膮c forum wyra偶asz zgod臋 na ich przechowywanie w pami臋ci przegl膮darki i twojego komputera. Je偶eli nie zgadzasz si臋 na ich wykorzystanie, zmie艅 ustawienia przegl膮darki.

Ostatnia wizyta: Obecny czas: Sob, 08 Maj 2021, 20:45


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(贸w) ] 
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Bestiariusz/Lista NPC - Niesko艅czona Sfera Ezenekiela
PostWys艂any: Pon, 30 Maj 2011, 20:01 
Bardzo z艂y cz艂owiek
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 艢ro, 11 Mar 2009, 18:14
Posty: 1341
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Te jest temat 100% informacyjny.
B臋d膮 tu zebrane wszelkie dane o osobach kt贸re gracze poznali, kt贸re im towarzysz膮 lub s膮 do nich wrogo nastawieni ORAZ wszelkie bestie kt贸re uda艂o wam si臋 spotka膰 i, najpewniej, zabi膰.

Prosz臋 aby nikt nie pisa艂 tutaj 偶adnych post贸w. B臋d臋 prosi艂 moderator贸w o kasowanie ich i nawet ich nie przeczytam.

Temat ma pom贸c wam a w szczeg贸lno艣ci mi. Ilo艣膰 imion i postaci przyt艂acza. Nie chce mi si臋 ci膮gle wraca膰 i szuka膰 strony w rozgrywce "jak to si臋 ona nazywa艂a". Strata czasu mojego i waszego bo przez to przed艂u偶a mi si臋 czas odp.

Wracajcie do tej strony za ka偶dym razem jak kogo艣 poznacie lub spotkacie zn贸w. Pomo偶e wam to. Ka偶da nowa informacja jak膮 zbierzecie np. s艂abo艣ci, pasje, mocne strony, tajemnice lub fobie, zostan膮 tutaj dopisane.

Przyjemnej gry! :axeman:

_________________
Ja tu tylko gram.


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Postaci
PostWys艂any: Pon, 30 Maj 2011, 20:14 
Bardzo z艂y cz艂owiek
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 艢ro, 11 Mar 2009, 18:14
Posty: 1341
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
12

Imi臋: "Pianka"
P艂e膰: M臋偶czyzna
Wiek: 43
Rasa: Cz艂owiek
Klasa: Cygan
Wygl膮d: Lekko ogorza艂a cera, kr臋cone d艂ugie w艂osy oraz w膮sik... wszystko co potrzeba by ludzie mieli ci臋 za paso偶yta i porywacza 偶on. Jego wygl膮d jest jednak zwodniczy. Ot贸偶, pod t膮 m艂od膮 cer膮 chowa si臋 starszy ju偶 pan.
Portret:

Biografia: Stosunkowo m艂ody przyw贸dca taboru w臋druj膮cych cygan贸w. Z zawodu jest golibrod膮. Nikt nie wie ile widzia艂 i co zdzia艂a艂. Nikt nie wie nawet jak naprawd臋 si臋 nazywa.
Charakter: Otwarty, pogodny, zblazowany.
Pokusy: Nieznane
Fobie: Nieznane
Sekrety: Nieznane
Funkcja: Przyw贸dca taboru. Golibroda.

11

Imi臋: Uwe z Bern
P艂e膰: M臋偶czyzna
Wiek: 70
Rasa: Cz艂owiek
Klasa: Ksi膮dz - kap艂an Hortusa
Wygl膮d: Starszy pan o cerze przypominaj膮cej tak wygl膮dem jak i zapachem suszon膮 艣liwk臋. Jego w艂osy s膮 bia艂e niczym mokry 艣nieg.
Portret:

Biografia: Urodzony w mie艣cinie Bern s艂yn膮cej z owczej we艂ny i koziego mleka. Tam te偶 wst膮pi艂 do klasztoru na polecenie ojca i pobiera艂 nauki. Obecnie jest jednym z ksi臋偶y czyli kap艂an贸w zajmuj膮cych si臋 konkretnie tematyk膮 zgonu. Zosta艂 wys艂any do Kromart na polecenie zakonu z powodu pro艣by kr贸la. Jest pierwszym ksi臋dzem kaplicy miejskiej. Obecnie r贸wnie偶 jedynym.
Charakter: Spokojny, Flegmatyczny, przyjazny.
Pokusy: Cydr jab艂kowy
Fobie: Nieznane
Sekrety: Nieznane
Funkcja: Ksi膮dz - egzekwuje procedury przywr贸cenie zmar艂ych bohater贸w
do 偶ycia.

10

Imi臋: Ksi膮偶e Adam
P艂e膰: M臋偶czyzna
Wiek: 18
Rasa: Cz艂owiek
Klasa: Wojownik-Renegat, Ksi膮偶e
Wygl膮d: Przystojny i zahartowany podr贸偶ami m艂odzieniec kt贸ry nie jedno ju偶 przeszed艂 mimo m艂odego wieku. Ma wielki tatua偶 na klatce piersiowej. Pono膰 to portal demon贸w.
Portret:

Biografia: Adam jest m艂odszym bratem kr贸la. Nigdy nie chcia艂 obj膮膰 w艂adzy i dla tego cieszy艂 si臋 偶e Marek wr贸ci艂 ca艂y i zdrowy ze swego chrztu. Jednak jak tylko wr贸ci艂 na klatce Adama pojawi艂y si臋 dziwne symbole u艂o偶one w wielki tatua偶. Kap艂ani oznajmili 偶e oto Ksi膮偶e sta艂 sie portalem kt贸ry sprowadzi nowy kataklizm na kr贸lestwo. Marek zakaza艂 krzywdzenia brata ale mimo to szlachetni magnaci chcieli go si臋 pozby膰. Adam uciek艂 z kr贸lestwa i obecnie bogowie jedni wiedz膮 gdzie jest. M贸wi si臋 偶e wi臋kszego wojownika nie ma na 艣wiecie.
Charakter: Dowcipny, Czaruj膮cy, Niepowa偶ny
Pokusy: Nieznane
Fobie: Nieznane
Sekrety: Nieznane
Funkcja: Ksi膮偶e renegat. W艂贸czykij.

9

Imi臋: Kr贸l Marek
P艂e膰: M臋偶czyzna
Wiek: 30
Rasa: Cz艂owiek
Klasa: Kr贸l Zjednoczonej Ardanii
Wygl膮d: M艂ody cz艂owiek pe艂en zapa艂u i ambicji. Ma wypisany na twarzy cel kt贸ry chce osi膮gn膮膰 bez wzgl臋du na koszty. Jego d艂ugie l艣ni膮ce w艂osy oraz para blizn na ciele i jedna na twarzy 艣wiadczy 偶e nie zdoby艂 swego tytu艂u 艂atw膮 drog膮 a zapracowa艂 na niego. Budzi respekt.
Portret:

Biografia: Marek jest podejrzewanie ostatnim z kr贸l贸w kt贸rych opisuje si臋 jako wodz贸w-w-boju. 艢wiat sta艂 si臋 bardziej cywilizowany i nowoczesny. Marek mia艂 to szcz臋艣cie 偶e gdy odbywa艂 sw贸j "chrzest w krwi" do Ardanii nie dosta艂y si臋 jeszcze armaty i strzelby mog膮ce zabi膰 rycerza w pe艂nej zbroi bez najmniejszego problemu. Sw贸j chrzest odbywa艂 na zachodzie, na pustyniach i stepach. Jako 偶e z powodu kilku jeszcze dzikich plemion i klan贸w ork贸w ten teren jest zawsze nara偶ony na walk臋. Wr贸ci艂 by obj膮膰 tron po swej matce Lilanie M膮drej jako 偶e ojciec umar艂 nim on osi膮gn膮艂 pe艂noletno艣膰 i dope艂ni艂 zamieraj膮cej tradycji.
Charakter: Pewny siebie, Charyzmatyczny, Inspiruj膮cy
Pokusy: Nieznane
Fobie: Nieznane
Sekrety: Nieznane
Funkcja: Kr贸l Ardanii. W艂ada ziemiami ludzi podzielonymi na hrabstwa. Obecnie buduje nowy zamek i miasto Kromart i organizuje ekspedycje po okruchy niesko艅czonej sfery.

8

Imi臋: Exel Ma艂ochu膰
P艂e膰: M臋偶czyzna
Wiek: 61
Rasa: Cz艂owiek
Klasa: Doradca kr贸la
Wygl膮d: Stary i zmursza艂y cz艂owiek. Ma wypiel臋gnowan膮 i nadal br膮zow膮 brod臋.
Portret:

Biografia: Nieznana
Charakter: Tajemniczy
Pokusy: Nieznane
Fobie: Nieznane
Sekrety: Woli wyda膰 z艂oto na wykonanie zadania ni偶 pomoc innym.
Funkcja: Doradza kr贸lowi razem z reszt膮 doradc贸w.

7

Imi臋: Oglaf M膮czyrz艂op
P艂e膰: M臋偶czyzna
Wiek: 42
Rasa: Cz艂owiek
Klasa: Karczmarz
Wygl膮d: Niski grubasek i prza艣nym u艣miechu.
Portret:

Biografia: Nieznana
Charakter: Ciapowaty, Pogodny, Us艂u偶ny
Pokusy: Jedzenie w stresie
Fobie: Boi si臋 o bezpiecze艅stwo c贸rek bardziej ni偶 o w艂asne
Sekrety: Jego c贸rki s膮 adoptowane. Sam nie mo偶e mie膰 dzieci.
Funkcja: Prowadzi jedyn膮 p贸ki co karczm臋. Nie nazwa艂 jej jeszcze.

6

Imi臋: Edward Walistal
P艂e膰: M臋偶czyzna
Wiek: 103
Rasa: Krasnolud
Klasa: Kowal
Wygl膮d: Starszy m臋偶czyzna, siwy na brodzie, mi臋艣nie wyrobione ponad norm臋. Ma br膮zowe oczy.
Portret:

Biografia: Wi臋kszo艣膰 swojego 偶ycia sp臋dzi艂 podr贸偶uj膮c za dru偶ynami wojennymi. Ku艂 zbroje i ostrza dla armii najemnych tocz膮cych walki za cudze hrabstwa w imi臋 z艂ota. Nigdy si臋 nie miesza艂 do walki. Zawsze jednak mia艂 gotow膮 zbroje i bro艅 dla siebie... ot na wszelki wypadek. Gdy sta艂 si臋 zbyt stary na podr贸偶e odpowiedzia艂 na wezwanie kr贸la i przyby艂 do nowo zak艂adanego miasta. Postawi艂 ku藕ni臋 i tak tu ju偶 siedzi. Zbroja nadal zdobi 艣cian臋 jego wspania艂ej ku藕ni.
Charakter: Pracowity, Ma艂om贸wny, Uprzejmy.
Pokusy: nieznane
Fobie: Bezklanowe Krasnoludy
Sekrety: Nieznane
Funkcja: Najlepszy kowal jakim kr贸l obecnie dysponuje. Prowadzi prywatn膮 ku藕ni臋 w Kromart.

5

Imi臋: Oliwia Wojownicza
P艂e膰: Kobieta
Wiek: 21
Rasa: Cz艂owiek
Klasa: Mniszka - Kap艂anka Solarii
Wygl膮d: Blond w艂osa pi臋kno艣膰 o poka藕nych jak na kobiet臋 w tym wieku, bicepsach. Ma oczy koloru z艂ota a wobec swych si贸str jest raczej niska.
Portret:

Biografia: C贸rka karczmarza Oglafa. Obs艂ugiwa艂a go艣ci w karczmie. Na wie艣膰 偶e jej siostrze co艣 grozi, natychmiast rzuci艂a si臋 w wir walki. Zaproponowa艂a bohaterom swe us艂ugi za 1000 szt. z艂.
Charakter: Bojowa, Uspokaja Innych, Zdeterminowana, Pe艂na werwy.
Pokusy: Nieznane
Fobie: Nieznane
Sekrety: Nieznane
Funkcja: Cz艂onek dru偶yny, dowodzi siostrami. Jako mniszka doskonale korzysta z wiary by lepiej walczy膰. 艢ci膮ga na siebie uwag臋 wrog贸w.

4

Imi臋: Lilia Tajemnicza
P艂e膰: Kobieta
Wiek: 24
Rasa: Cz艂owiek
Klasa: Kultystka - Kap艂anka Krypty
Wygl膮d: D艂ugie czarne niczym smo艂a w艂osy, wysoka, zawsze nosi si臋 na czarno, jej oczy s膮 przera藕liwie czarne... jakby poch艂ania艂y 艣wiat艂o z otoczenia.
Portret:

Biografia: C贸rka karczmarza Oglafa. Obs艂ugiwa艂a go艣ci w karczmie. Przed tr贸jk膮 bestii uratowa艂 j膮 elf Troiel wraz z kompani膮.
Charakter: Zadziorna, Nerwowa, Pyskata, Tajemnicza
Pokusy: Lubi tajemniczych m臋偶czyzn, gustuje w elfach
Fobie: Nieznane
Sekrety: Zakocha艂a/zauroczy艂a si臋 w Troielu
Funkcja: Cz艂onek dru偶yny. Uprzykrza si臋 wrogom za pomoc膮 kl膮tw. Umie lata膰.

3

Imi臋: R贸偶a Dobrotliwa
P艂e膰: Kobieta
Wiek: 26
Rasa: Cz艂owiek
Klasa: Zielarka - Kap艂anka Agreli
Wygl膮d: Rude i d艂ugie w艂osy, pe艂ne usta, l艣ni膮ce oczy, do艣膰 wysoki wzrost.
Portret:

Biografia: C贸rka karczmarza Oglafa. Zajmowa艂a si臋 chorymi i zranionymi w swym ma艂ym lazarecie w ojcowskiej karczmie. Podczas ataku szczurocz艂ek贸w przyst膮pi艂a wraz z najm艂odsz膮 siostr膮, do walki wraz z kompani膮 bohater贸w kr贸la.
Charakter: Nie艣mia艂a, milcz膮ca, uprzejma, zamkni臋ta w sobie.
Pokusy: Nieznane
Fobie: Boi si臋 roz艂膮ki z siostrami
Sekrety: Nieznane
Funkcja: Cz艂onek dru偶yny. Medyk dru偶yny.

2

Imi臋: Takama Wilcza Dusza
P艂e膰: Kobieta
Wiek: 19
Rasa: Ork
Klasa: Szamanka - Orcza Kap艂anka Solarii
Wygl膮d: Br膮zowa, niemal z艂ota cera, 艣liczna twarz, czerwone oczy, drobne ale wygimnastykowane cia艂o, zadziorny u艣miech.
Portret:

Biografia: Nieznane
Charakter: Zadziorna, Dowcipna, Entuzjastyczna, Pewna siebie.
Pokusy: Sex
Fobie: Nieznane
Sekrety: Nieznane
Funkcja: Obecnie przedstawicielka ork贸w w ambasadzie bohater贸w miasta Kromart.

1

Imi臋: Imir Br膮zobrody
P艂e膰: M臋偶czyzna
Wiek: 68
Rasa: Krasnolud
Klasa: Wojownik-Kopacz
Wygl膮d: Niski, Umi臋艣niony, posiada pi臋knie splecion膮 br膮zow膮 brod臋 oraz rozmarzone niebieskie oczy.
Portret:

Biografia: Ca艂e 偶ycie sp臋dzi艂 pod ziemi膮. Kopa艂 tunele i szkoli艂 rekrut贸w. Wyszed艂 tylko na wyra藕ny rozkaz kr贸la krasnolud贸w i od razu uda艂 si臋 do Kromart. Na miejscu rozbudowa艂 ambasad臋 krasnali o solidne podziemie kt贸re do tej pory ca艂y czas si臋 rozrasta.
Charakter: Pracowity, Dowcipny, Surowy.
Pokusy: Tyto艅
Fobie: Powierzchnia
Sekrety: Nieznane
Funkcja: Czo艂owy kopacz krasnoludzkiej ambasady i jej przedstawiciel. Szkoli rekrut贸w i nowo przyby艂ych.

0

Imi臋: "Avatar Kroma"
P艂e膰: M臋偶czyzna
Wiek: MARTWY OD 3 TYSI臉CY LAT
Rasa: Cz艂owiek
Klasa: W贸dz barbarzy艅c贸w
Wygl膮d: Istniej膮 tylko ryciny jego plemienia kt贸re opisuj膮 w spos贸b domy艣lny jak m贸g艂 wygl膮da膰. Wiadomo 偶e by艂 tak wielki 偶e przewy偶sza艂 wzrostem orka. Si艂膮 pono膰 te偶.
Portret:

Biografia: W贸d plemienia barbarzy艅c贸w. Pierwszy Kr贸l zdo艂a艂 go przekona膰 do walki z Ezenekielem. Otrzymawszy olbrzymi膮, najwi臋ksz膮 na 艣wiecie, armi臋 bohater贸w ruszy艂 do czarnej wierzy maga. Centrum jego wyp艂yw贸w i zmusi艂 do walki twarz w twarz. Walk臋 wygra艂 niszcz膮c sfer臋 ale zgin膮艂 wraz ze swymi lud藕mi podczas Kataklizmu.
Charakter: Nieznane
Pokusy: Nieznane
Fobie: Nieznane
Sekrety: Nieznane
Funkcja: Niekt贸rzy orkowie i inne dzikie jeszcze plemiona czcz膮 go jak boga.

0

Imi臋: Ezenekiel Wszechwidz膮cy
P艂e膰: M臋偶czyzna
Wiek: MARTWY OD 3 TYSI臉CY LAT
Rasa: Cz艂owiek
Klasa: Arcymag
Wygl膮d: Jego wygl膮d opisuje tylko jedno malowid艂o kt贸re przetrwa艂o od czasu zag艂ady jak膮 nas艂a艂 na 艣wiat.
Portret:

Biografia: Dzi臋ki swemu magicznemu daru, odkry艂 lokalizacj臋 niesko艅czonej boskiej sfery i przyw艂aszczy艂 sobie jej moc. Sprowadzi艂 do 艣wiata Junonis potwory jakich ludziom si臋 nie 艣ni艂o i wywo艂a艂 kataklizm. Zosta艂 powstrzymany przez barbarzy艅skiego wodza zw膮cego siebie Avatarem Kroma. Zgin膮艂 wraz ze swym oprawc膮 jako 偶e byli najbli偶ej epicentrum kataklizmu.
Charakter: Nieznane
Pokusy: Nieznane
Fobie: Nieznane
Sekrety: Nieznane
Funkcja: Sprowadzi艂 na Junonis potwory. Kataklizm otworzy艂 bram臋 dla demon贸w, d偶in贸w, ifryt贸w i innych magicznych, niechcianych go艣ci.

_________________
Ja tu tylko gram.


Ostatnio edytowany przez Sza艂as Czw, 01 Gru 2011, 10:44, edytowano w sumie 4 razy

G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Bestie
PostWys艂any: Wto, 31 Maj 2011, 22:18 
Bardzo z艂y cz艂owiek
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 艢ro, 11 Mar 2009, 18:14
Posty: 1341
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
6

Nazwa: Goblin rycerz
Gatunek: Orkowate
Wyst臋powanie: przy boku wodza
Odporno艣ci: na og艂uszenie
S艂abo艣ci: wolni
Silne Strony: Ci臋偶ko opancerzone
Inteligencja: Bardzo wysoka.
Notka naukowa: Gobliny tworz膮 zorganizowan膮 spo艂eczno艣膰. Wygnane ze swych step贸w na kra艅cach pustyni przez orki, rozpocz臋艂y masow膮 migracje na reszt臋 kontynentu. Najcz臋stsze odmiany to zielone gobliny le艣ne i pomara艅czowe gobliny stepowe. Ochraniaj膮ce wodza gobliny nosz膮 najlepsz膮 bro艅, najlepsze zbroje. Nigdy nie walcz膮 w boju. Chroni膮 wodza przed czymkolwiek co uzna 偶e fajnie by zabi膰 wodza.
Ilustracja:


5

Nazwa: Goblin czempion
Gatunek: Orkowate
Wyst臋powanie: Lasy, Stepy, Bagna
Odporno艣ci: Silne, opancerzone i dobrze uzbrojone.
S艂abo艣ci: Pozbawione zbroi panikuj膮.
Silne Strony: Maj膮 pod sob膮 s艂ugi i przybocznych.
Inteligencja: Bardzo wysoka.
Notka naukowa: Gobliny tworz膮 zorganizowan膮 spo艂eczno艣膰. Wygnane ze swych step贸w na kra艅cach pustyni przez orki, rozpocz臋艂y masow膮 migracje na reszt臋 kontynentu. Najcz臋stsze odmiany to zielone gobliny le艣ne i pomara艅czowe gobliny stepowe. Czempioni dowodz膮 wojownikami klanu. W贸dz rozkazuje im bezpo艣rednio. Nie boj膮 si臋 nikogo w klanie pr贸cz szaman贸w.
Taktyka: S艂a膰 innych by os艂abi膰 wroga a potem samemu go dobi膰.
Ilustracja:


4

Nazwa: Goblin 艁owca
Gatunek: Orkowate
Wyst臋powanie: Lasy, Stepy, Bagna
Odporno艣ci: Umiej膮 si臋 kamuflowa膰.
S艂abo艣ci: Nie umiej膮 walczy膰 wr臋cz.
Silne Strony: Du偶a liczebno艣膰.
Inteligencja: Bardzo wysoka.
Notka naukowa: Gobliny tworz膮 zorganizowan膮 spo艂eczno艣膰. Wygnane ze swych step贸w na kra艅cach pustyni przez orki, rozpocz臋艂y masow膮 migracje na reszt臋 kontynentu. Najcz臋stsze odmiany to zielone gobliny le艣ne i pomara艅czowe gobliny stepowe. 艁owcy zapewniaj膮 jedzenie dla klanu, a w czasie wojny, wsparcie ogniowe z ukrycia oczywi艣cie i odpowiedniej odleg艂o艣ci. Ze wzgl臋du na sw膮 funkcj臋 zawsze s膮 najedzeni i ciesz膮 si臋 sporym szacunkiem.
Taktyka: Atakuj膮 du偶膮 liczb膮. Dzi臋ki temu jest szansa 偶e przynajmniej jeden z nich trafi do celu.
Ilustracja:


3

Nazwa: Goblin Wojownik
Gatunek: Orkowate
Wyst臋powanie: Lasy, Stepy, Bagna
Odporno艣ci: Uzbrojone i w zbroi poruszaj膮 si臋 nadal szybko.
S艂abo艣ci: S膮 boja藕liwe i s艂abowite... no i leniwe. Cho膰 bardziej zdyscyplinowane.
Silne Strony: Du偶a liczebno艣膰.
Inteligencja: Bardzo wysoka.
Notka naukowa: Gobliny tworz膮 zorganizowan膮 spo艂eczno艣膰. Wygnane ze swych step贸w na kra艅cach pustyni przez orki, rozpocz臋艂y masow膮 migracje na reszt臋 kontynentu. Najcz臋stsze odmiany to zielone gobliny le艣ne i pomara艅czowe gobliny stepowe. Stanowi膮cy trzon klanu, wojownicy, to uprzywilejowane gobliny. Nosz膮 lekkie zbroje i dostaj膮 bro艅. Szkol膮 si臋 r贸wnie偶 jak dobrze wykorzysta膰 sw膮 liczebno艣膰. Dostaj膮 nawet posi艂ki!
Taktyka: Zawsze atakuj膮 w grupie. Samotny goblin to martwy goblin. Ma艂o my艣l膮 przed atakiem. Id膮 na chama i uciekaj膮 gdy robi si臋 gor膮co.
Ilustracja:


2

Nazwa: Szczurocz艂ek
Gatunek: Likan
Wyst臋powanie: Miasta, Kana艂y, 艢cieki, Jaskinie
Odporno艣ci: Du偶a odporno艣膰 na bro艅 偶elazn膮 i na bro艅 obuchow膮.
S艂abo艣ci: Srebro, og艂uszenie, powalenie i ogie艅.
Silne Strony: Twarda sk贸ra. Du偶a Wytrzyma艂o艣膰.
Inteligencja: Umiarkowanie niska.
Notka naukowa: Tw贸r cywilizacyjny. W Arkadii prawa Likantrop贸w s膮 ograniczone i nie s膮 oni szanowani. Szczuroludzi dopad艂a ta bol膮czka najbardziej. Szczury z natury lubi膮 towarzystwo ludzi zapewniaj膮cych im po偶ywienie i nowe 'wspania艂e" domostwa. To samo si臋 tyczy ich wi臋kszych braci. Jednak przez niech臋膰 innych zmuszeni byli pozosta膰 w 艣ciekach. Powoli degeneruj膮 si臋 i zatracaj膮. Staj膮 si臋 agresywni wobec ludzi i atakuj膮 bez logicznego powodu. Cz臋sto r贸wnie偶 z g艂odu. W Myrtanii pono膰 ludzie o sko艣nych oczach i z艂otej sk贸rze nad wyraz ceni膮 Likantropie i nawet istnieje tam cywilizowane miasto szczuroludzi i nie tylko.
Taktyka: Nasy艂aj膮 na wrog贸w szczury by odwr贸ci艂y uwag臋 i skupiaj膮 swoj膮 uwag臋 na pojedynczych przeciwnikach.
Ilustracja:


1

Nazwa: Goblin 艢mieciarz
Gatunek: Orkowate
Wyst臋powanie: Lasy, Stepy, Bagna
Odporno艣ci: Trudne do z艂apania/trafienia.
S艂abo艣ci: S膮 boja藕liwe i s艂abowite... no i leniwe.
Silne Strony: Du偶a liczebno艣膰.
Inteligencja: Bardzo wysoka.
Notka naukowa: Gobliny tworz膮 zorganizowan膮 spo艂eczno艣膰. Wygnane ze swych step贸w na kra艅cach pustyni przez orki, rozpocz臋艂y masow膮 migracje na reszt臋 kontynentu. Najcz臋stsze odmiany to zielone gobliny le艣ne i pomara艅czowe gobliny stepowe. Zwyk艂e gobliny, bez funkcji czy zawodu, w plemieniu odgrywaj膮 rol臋 艣mieciarzy i takim przywarem si臋 je okre艣la. W wypadku wojen/walk id膮 na pierwszy ogie艅 i jako ostanie opuszczaj膮 pole bitwy, zbieraj膮c rzeczy nale偶膮ce do pokonanych. Gdy walka 藕le idzie... uciekaj膮.
Taktyka: Zawsze atakuj膮 w grupie. Samotny goblin to martwy goblin. Zawsze te偶 jeden ze 艣mieciarzy dysponuje zwojami magicznymi do obrony.
Ilustracja:

_________________
Ja tu tylko gram.


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Bestiariusz/Lista NPC - Niesko艅czona Sfera Ezenekiela
PostWys艂any: Sob, 26 Gru 2020, 17:50 
Osadnik

Do艂膮czenie: Czw, 06 Sie 2020, 09:10
Posty: 17
For at k酶be impotens piller, bare f酶lg dette link og bestil dem der. Det faktum, at de er meget effektive og p氓lidelige, har ikke alvorlige bivirkninger, og det er meget vigtigt i vores tid


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(贸w) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 1 go艣膰


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group