Witaj, Nieznajomy

Forum wykorzystuje tzw. mechanizm ciasteczek (ang. cookies). U偶ywaj膮c forum wyra偶asz zgod臋 na ich przechowywanie w pami臋ci przegl膮darki i twojego komputera. Je偶eli nie zgadzasz si臋 na ich wykorzystanie, zmie艅 ustawienia przegl膮darki.

Ostatnia wizyta: Obecny czas: 艢ro, 21 Lis 2018, 19:09


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(贸w) ]  Id藕 do strony 1, 2  Nast臋pna
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Pon, 24 Lis 2014, 20:04 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
Wszyscy maj膮 艣wiadomo艣膰, 偶e model kart stworzonych przez Sza艂asa jest wzorowy, dlatego postanowi艂em og贸lnie skopiowa膰 ten model 鈥 ale nie informacje same w sobie. To by ju偶 by艂a kradzie偶. Dodatkowo mechanika przerobiona zosta艂a na t膮 z Savage Worlds

Wz贸r karty postaci gracza - Wersja 11.01

Informacje Fabularne

Imi臋: Imi臋 wymy艣lone przez was

P艂e膰: Kobieta lub M臋偶czyzna

Wiek - wedle rasowych standard贸w a po za tym jak wam si臋 tam podoba.

Rasa:
Cytuj:
Cz艂owiek -Popatrz w lusterko .
- Podrasy: Ludzie dziel膮 si臋 na dwie odmiany 鈥 ci z p贸艂nocy s膮 bladzi, za艣 ci z po艂udnia - smagli.
- Kolory w艂os贸w: czarny, bia艂y, siwy, szatyn, blond, rudy.
- Oczy: niebieskie, zielone, piwne, stalowe.
-呕yje do 70-100 lat.
- Wzrost 140-210 cm.

Krasnolud 鈥 Niskie humanoidy przyby艂e z olbrzymiego lodowca. Maj膮 nienaturalnie wielkie g艂owy, lekko spiczaste uszy i s膮 baaardzo w艂ochaci
- Kolor sk贸ry: Trupio blady,
- Kolory w艂os贸w: czarny, bia艂y, siwy, szatyn, rudy, b艂臋kitnawy, metaliczny
- Oczy: czarne, bia艂e
- 呕yje: 150 lat
- Wzrost: 100-150 cm.

Elf 鈥 Rasa insektoid贸w o uszach zako艅czonych cz贸艂kami i pancerzyku zewn臋trznym. Niekt贸re posiadaj膮 skrzyde艂ka, jednak nie potrafi膮 na nich lata膰
-Podrasy: Elfy S艂oneczne, Elfy Ksi臋偶ycowe, Elfy Deszczowe
- Kolor pancerzyka: blady, z艂otawy, o przebarwieniach w dowolnym kolorze.
- Kolory w艂os贸w: ES 鈥 Bia艂e, 呕贸艂te, Zielonkawe EK 鈥 Bia艂e, Czarne, Niebieskie, Fioletowe ED 鈥 Br膮zowe, Rude, Niebieskawe
- Oczy: Dowolne, wszystkie fasetkowe i bardzo b艂yszcz膮ce.
- 呕yje: ok. 700 lat
- Wzrost: 160-250 cm.

Odmieniec 鈥 Jedna z powy偶szych ras, spaczona dzik膮 magi膮 lub w wyniku eksperyment贸w. Wszelkie guzy, wypustki, dodatkowe ko艅czyny i macki mile widziane
- Kolor sk贸ry: Dowolny (najlepiej obrzydliwy odcie艅)
- Kolory w艂os贸w: Typowy dla swojej rasy, posiwia艂y, brak (艂ysy)
- Oczy: Czarny, Czerwony, 呕贸艂ty.
- 呕yje: Tyle, ile 偶yje jego rasa, je艣li bierze odpowiednie leki. W przypadku braku medykament贸w 艣rednia 偶ycia skraca si臋 o po艂ow臋
- Wzrost: 160-250 cm.

Zwierzoludzie 鈥 istoty stworzone sztucznie przez mag贸w. Nietolerowane przez Ko艣ci贸艂 Smoka i obiekt rasizmu w wi臋kszo艣ci krain.


Gremlin - Ma艂e kotowate stworki, stworzone z wymar艂ych (?) ju偶 gnom贸w. Szybkie i zwinne, po swoich protoplastach odziedziczy艂y talenty handlowe i konstruktorskie.
- Kolor futra: pomara艅czowy, jasnobr膮zowy, blond.
- Oczy: Zielone, 偶贸艂te, o pionowych 藕renicach.
- 呕yje: 70-80 lat
- Wzrost: 80-110 cm

Hippopotammus 鈥 Ludzie hippopotamy, o wielkich paszczach i mocno wyd臋tych brzuchach. Charakteryzuj膮 si臋 spokojnym usposobieniem i s艂abo艣ci膮 do wszelkich przyjemno艣ci 鈥 w szczeg贸lno艣ci jedzenia i picia.
- Kolor sk贸ry: Szary,
- Kolory w艂os贸w: Czarny, Rudy
- Oczy: Czerwone, Czarne, Niebieskie, Zielone.
- 呕yje: -50-70 lat 鈥 prowadz膮 do艣膰 niezdrowy tryb 偶ycia
- Wzrost: 150-180 cm

Craven 鈥 Rasa krukoludzi nale偶膮cych do pustynnej gildii mag贸w Ravenmoon. Za艂o偶ona przez pierwszych Craven贸w, przyjmuje do swoich cz艂onk贸w tylko mag贸w, kt贸rzy s膮 w stanie podda膰 si臋 podobnej transformacji.
- Kolor sk贸ry: Dowolny ludzki
- Kolory pi贸r: Czarne, granatowe, fioletowe
- Oczy: Zielone, Czerwone, Fioletowe, Niebieskie
- 呕yje: 60-120 lat
- Wzrost: 150-210 cm


Uwaga! Poni偶sza rasa jest bardzo specyficzna i mo偶e wzi膮膰 j膮 jedynie Fast, bo mu obieca艂em!
Cytuj:
Badgerier 鈥 Ludzie borsuki kataloguj膮cy wiedz臋 zostawion膮 przez Gyria艅skich mag贸w. Poprzez wady w psychice ca艂a rasa cierpi na autyzm.
- Kolory futra: Szare, z czarnymi pasami na oczach
- Oczy: Czarne, Niebieskie, Zielone
- 呕yje: 60-120 lat
- Wzrost: 100-140 cm


Pozosta艂e, niegrywalne rasy 鈥 Fauny, Ethnotaury, Dragorianie, Wodniki, 艁ucznini, Mekah, Nieumarli heoyr i Wampiry
Przewagi zawodowe: - Nie s膮 one obowi膮zkowe, ale pomagaj膮 si臋 okre艣li膰.
Cytuj:
Rycerz
Wymagania: Nowicjusz, Walka k8+, Duch k8+, Wiara k6+
Paladyni ze 艢wi膮tyni P艂on膮cego Serca, wojownicza szlachta i b艂臋dni rycerze goni膮cy ze szalonymi mrzonkami s膮 obro艅cami Honoru, Prawdy i kilku innych poj臋膰 abstrakcyjnych. Na pocz膮tku otrzymuje +1 do obrony oraz +2 podczas wychodzenia z Szoku.
Siepacz
Wymagania: Nowicjusz, Zr臋czno艣膰 k8+, Si艂a k6+, Wigor k6+,
Masz wieeelki tasak, wieeelki top贸r lub co艣 r贸wnie wieeelkiego i gro藕nego na plecach. Wiesz, 偶e nikt ci nie podskoczy, gdy偶 wygl膮dasz, jakby膰 m贸g艂 艂upa膰 czaszki go艂ymi r臋kami. Mo偶esz by膰 najemnikiem z miasta, pustynnym bandyt膮 czy nieokrzesanym barbarzy艅c膮 ze wschodniej tajgi - najwa偶niejsze, 偶e mo偶esz wyprowadzi膰 Grad Cios贸w, kt贸rym atakujesz wszystkich wrog贸w naoko艂o z modyfikatorem -2
My艣liwy
Wymagania: Nowicjusz, Duch k6+, Przetrwanie k8+, Tropienie k8+
T臋 przewag臋 posiadaj膮 艂owcy potwor贸w, tropiciele i zwiadowcy, ich domem s膮 dzikie ost臋py, nie miejski zgie艂k. Dzi臋ki miesi膮com mieszkania w puszczy otrzymujesz premi臋 +2 do Tropienia, Przetrwania i Skradania - to ostatnie tylko na 艂onie natury.
艁otrzyk
Wymagania: Nowicjusz, Zr臋czno艣膰 k8+, Wspinaczka k6+, W艂amywanie k6+, Skradanie k6+
Nie uwa偶asz, 偶e nale偶y ci si臋 wszystko. Po prostu to bierzesz. Skaczesz w艣r贸d nocy po 艣liskich dachach, pokonujesz skomplikowane zamki i zdradzisz ka偶dego, by dosta膰 sw贸j 艂up. Posiadacz tej przewagi otrzymuje +2 do rzut贸w na Wspinaczk臋, W艂amywanie i Skradanie - to ostatnie tylko w 艣rodowisku miejskim.
Uczony
Wymagania: Nowicjusz, k8+ w odpowiednich umiej臋tno艣ciach
Wykszta艂cony, 艣wiecki profesor, pilny student i prawdziwy pasjonat ca艂ymi miesi膮cami 艣l臋cz膮cy nad danym tematem 鈥 kiedy reszta dru偶yny b艂膮dzi jak dzieci we mgle, przybywasz, aby o艣wieci膰 wszystkich okolicznych g艂膮b贸w. Dodajesz do wyniku +2 dla najlepiej rozwini臋tych umiej臋tno艣ci Wiedzy.
Mag
Wymagania: Nowicjusz, Zdolno艣ci magiczne, Spryt k8+, Duch k6+
Teoretycznie ka偶dy ma mo偶liwo艣膰, aby zosta膰 magiem, ale w praktyce nale偶ysz do w膮skiej grupy szcz臋艣liwc贸w mog膮cych manipulowa膰 Barw膮. Magowie s膮 pot臋偶ni, m膮drzy i otoczeni protektoratem Epicentrum, ale za uprawianie zakazanych praktyk mog膮 narobi膰 sobie k艂opot贸w. Do karty postaci dopisz Tabelk臋 Maga.
Kap艂an
Wymagania: Nowicjusz, Duch k8+, Wiara k6+
Nie wa偶ne, czy jeste艣 surowym Inkwizytorem Smoka Wszystkiego, lekko wstawionym Gu艣larzem, wym膮drzaj膮cym si臋 Matematronem, czy dysz膮cym na wszystkich Kap艂anem Oddechu 鈥 wa偶ne, 偶e si艂y wy偶sze s膮 po twojej stronie (o ile przestrzegasz ich zasad). Kap艂an mo偶e wykona膰 akcj臋, podczas kt贸rej pora偶a moc膮 swego patrona nadnaturalne, z艂e istoty jak nieumarli, demony itp. Mo偶e wykona膰 to tylko po po艣wi臋ceniu tury na modlitw臋, za艣 podczas pora偶ania zdaje test przeciwstawny Ducha. Po wygraniu przeciwnik dostaje Szoku a krytyczna przegrana oznacza wyp臋dzenie go w Nico艣膰.
Bard
Wymagania: Nowicjusz, Wigor k6+, Spryt k8+
Bard, znany te偶 jako pie艣niarz lub minstrel, to ciekawa persona. Podr贸偶uje przez ca艂y 艣wiat, wyszukuj膮c ciekawych historii i uk艂adaj膮c pie艣ni na ich temat. Jest to weso艂e, lecz i niebezpieczne 偶ycie, lecz sprawny bard wie, jak wykaraska膰 si臋 z k艂opot贸w 鈥 zaczyna ze zwi臋kszon膮 Charyzm膮 +2, a dodatkowo mo偶e Przywo艂a膰 zamieszka艂ego w instrumencie Ducha Pierwotnego, je偶eli ma w umiej臋tno艣ciach Wiedz臋 o Przywo艂ywaniu


Poziom - zaczynasz od rangi Nowicjusza i z 0 punktami do艣wiadczenia. Rangi dostaje si臋 za ka偶de 20 pkt do艣wiadczenia. Poziomy te to 鈥 Nowicjusz (0-19), Do艣wiadczony (20-39), Weteran (49-59), Heros (60-79) i Legenda (80+). Ka偶de 5 punkt贸w zapewnia postaci rozwini臋cie:
Spoiler:


Biografia 鈥 Opis twojego 偶ycia, dawnych przyg贸d i os贸b z nimi zwi膮zanych (Uwaga, zak艂adasz 偶e zna艂e艣 fach ju偶 jaki艣 czas i jeste艣 bohaterem/poszukiwaczem przyg贸d z jakim艣 do艣wiadczeniem)

Pochodzenie
Spoiler:


Wygl膮d: Pancerz lub ubranie w stylu 艣redniowiecznym, niekiedy z domieszk膮 16 wieku, podstawowa bro艅 oraz twarz i budowa cia艂a z uwzgl臋dnieniem wymog贸w rasowych.

Portret: Opcjonalny 鈥 wiem, i偶 o ile mo偶na znale藕膰 wiele dobrych portret贸w ludzi i krasnolud贸w, to z reszt膮 ras (ze wzgl臋du na ich oryginalno艣膰) mo偶e by膰 ma艂y k艂opot.

Barwa duszy: Opcja obowi膮zkowa nawet dla postaci nie b臋d膮cych magami. Pe艂ni rol臋 czego艣 na kszta艂t znaku zodiaku, uwa偶a si臋, i偶 definiuje usposobienie 鈥 o ile wasza posta膰 wierzy w bzdury tego typu.
Spoiler:

Charakter: Usposobienie postaci, jej podej艣cie do 偶ycia, zalety i wady charakteru. Mog膮 one wsp贸艂gra膰 z barw膮, lub by膰 jej kompletnym przeciwie艅stwem. Dodatkowo rasy nieludzkie maj膮 pewne wrodzone zachowania:
Spoiler:

Magia: - tyczy tylko mag贸w, jest 艣ci艣le zwi膮zana z Barw膮 Duszy
Uwaga! System magii w moim 艣wiecie mocno r贸偶ni si臋 od tego z podr臋cznika! Ka偶dy mag ma 10 punkt贸w many, kt贸r膮 u偶ywa do rzucania zakl臋膰. Man臋 pobiera si臋 podczas medytacji 鈥 wpierw rzuca si臋 kostk膮 Ducha. W przypadku sukcesu rzuca si臋 jeszcze raz, tym razem kostk膮 k10, by sprawdzi膰, ile many uda艂o si臋 nam z gromadzi膰 w ciele. W przypadku przebicia, automatycznie uzupe艂nia si臋 do maksimum. Magowie musz膮 wpisa膰 do karty specjaln膮 tabelk臋 (kolor 艣cie偶ki zale偶y od Barwy Duszy):
呕ywio艂 (Ogie艅, Woda, Ziemia, Wiatr, 艢wiat艂o, Ciemno艣膰) 鈥 liczba pnkt. Wiedzy
Para偶ywio艂 (Metal, 艁zy, Natura, Elektryczno艣膰, S艂o艅ce, Ksi臋偶yc)鈥 liczba pnkt. Wiedzy
Talent (yciotw贸rstwo, Przywo艂ywanie, Alchemia, Runizmatyka, Prawodawstwo, Abominacja)鈥 liczba pnkt. Wiedzy
Punkty wiedzy to maksymalna ilo艣膰 many, jak膮 mo偶emy wyda膰 przy danej 艢cie偶ce. Im wi臋cej wydamy many, tym pot臋偶niejszy b臋dzie nasz czar. W rzucaniu zakl臋膰 ogranicza nas tylko to i nasza wyobra藕nia. Aby rzuci膰 zakl臋cie 艂膮cz膮ce w sobie dwie lub trzy 艢cie偶ki, wyprowadzamy z nich 艣redni膮 i zaokr膮glamy w d贸艂, je偶eli to konieczne. Magowie, kt贸rzy sko艅czyli Akademi臋 Magiczn膮, maj膮 zazwyczaj po dwa punkty na ka偶dej 艣cie偶ce + jeden dodatkowy do wydania. Dodatkowo Talent nie jest tylko moc膮, ale i nauk膮, dlatego Talenty nale偶y zapisywa膰 jako osobn膮 wiedz臋. Mag posiada predyspozycje do Talentu wsp贸艂graj膮cego z jego magi膮, ale mo偶e nauczy膰 si臋 te偶 innych. (Dlatego na karcie postaci zaznaczone s膮 w ten spos贸b)

Informacje Mechaniczne

Wi臋kszo艣膰 informacji mechanicznych znajduje si臋 tu http://wydawnictwogramel.pl/download/Jazda%20Probna.pdf
Rozdaj 5 punkt贸w pomi臋dzy Cechy i 15 pomi臋dzy umiej臋tno艣ci. Usu艅 umiej臋tno艣ci, kt贸rych si臋 nie uczy艂e艣
Spoiler:


Inne statystyki
Spoiler:


Ekwipunek - sugeruj臋 jakie艣 ubranie i troch臋 pieni臋dzy (nie znam si臋 na finansach i walutach, dlatego daj臋 wam mniej-wi臋cej woln膮 r臋k臋)

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Wto, 25 Lis 2014, 13:21 
Typowy leming
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Nie, 08 Sty 2012, 17:02
Posty: 1294
Miejscowo艣膰: 艁贸d藕
(Ilustracja z momentu przemiany, nie oddaje obecnej twarzy i w艂os贸w)
Image
Imi臋: Nasira Hariri
P艂e膰: Kobieta
Wiek: 27 lat
Rasa: Craven (Cz艂owiek)
Przewagi zawodowe: Mag
Poziom: Nowicjusz
Biografia: Kobiety nie maj膮 prawa g艂osu! Kobiety maj膮 siedzie膰 w domu i rodzi膰 dzieci! Nas艂uchawszy si臋 takich seksistowskich opinii w tradycjonalistycznej wiosce gdzie艣 w Al-Serekhann stwierdzi艂a 偶e je偶eli nie we藕mie w艂asnego losu w swoje r臋ce nigdy nic nie osi膮gnie. Pewnej nocy maj膮c ju偶 do艣膰 poni偶e艅 z r膮k rodziny uciek艂a z domu. Niestety gor膮cy za dnia i lodowaty w nocy 艣wiat pustynny nie okaza艂 si臋 ani troch臋 bardziej przyjazny samotnej podr贸偶niczce ni偶 ojczysty dom... A mo偶e nawet gorzej. G艂odna i wycie艅czona trafi艂a na przedmie艣cia Hirrad偶ib. Szukaj膮c jakiejkolwiek formy pomocy i schronienia skr臋ci艂a nie w ten zauek, by zosta膰 napadni臋t膮 i zgwa艂con膮 przez szajk臋 bandyt贸w. Za艂amana i pozbawiona ch臋ci 偶ycia chcia艂a si臋 rzuci膰 do rzeki, nieoczekiwanie wpadaj膮c na mo艣cie na Amal臋, czarodziejk臋 Ravenmoon. M艂oda, budz膮ca zaufanie kobieta wys艂ucha艂a d艂ugiej i pe艂nej emocji opowie艣ci Nasiry, oferuj膮c nowy cel dla 偶ycia: do艂膮czenie do gildii mag贸w. Dzi臋ki jej pomocy Nasirze uda艂o si臋 do艂膮czy膰 do Ravenmoon - bez wysokich wynik贸w, ale z now膮 szans膮. Teraz, dziesi臋膰 lat (i jedn膮 przemian臋 w kruka) p贸藕niej, Nasira podr贸偶uje po raz pierwszy do Epicentrum 偶eby pozna膰 wreszcie 艣wiat kt贸rego tak starannie unika艂a przez ten czas, nie b臋d膮c w stanie uwierzy膰 by m贸g艂 przynie艣膰 jej cokolwiek dobrego.
Pochodzenie: Al-Serekhann
Wygl膮d: Opalona, fioletowe skrzyd艂a, czarne pi贸ra zamiast w艂os贸w, zielone 偶ywe oczy w kruczoczarnej twarzy zako艅czonej ciemnoszarym dziobem. Lu藕na szata nie kr臋puj膮ca ruch贸w, poz艂acane bransolety i spinki. Sejmitar przy pasie. Kremowe sanda艂y.
Barwa duszy: Biel
Charakter: Po prze偶yciu ogromnej krzywdy jej wrodzony charakter zmieni艂 si臋 diametralnie. Obecnie jest cich膮 introwertyczk膮 (przynajmniej do momentu gdy kto艣 jej nie zez艂o艣ci, wtedy staje si臋 agresywna, napastliwa i bardzo ekspresyjna w mowie i gestach). Niesp贸jna, zagubiona, czasem p艂aczliwa. Ma艂om贸wna, wolno adaptuje si臋 do sytuacji, nieufna. Raczej pesymistka. Oddana i lojalna wobec Ravenmoon, czasem do przesady (trzyma si臋 uparcie swojej gildii i nie wierzy w 偶adne z艂e s艂owo na jej temat). Typ depresyjny, nie do ko艅ca wierzy we w艂asn膮 warto艣膰. Nigdy nie by艂a poza Al-Serekhann, wi臋c nie zna lokalnych zwyczaj贸w i zasad kulturowych.
Magia:
Powietrze - 1
Elektryczno艣膰 - 4
Runizmatyka - 2
Statystyki:
:arrow: Duch 2 (k6)
Przekonywanie - 2 k6
:arrow: Si艂a 1 (k4)
:arrow: Spryt 3 (k8)
Leczenie - 3 k8
Spostrzegawczo艣膰 - 2 k6
Tropienie - 1 k4
Wyszukiwanie - 1 k4
Wypytywanie - 2 k6
Wiedza: szko艂y magii - 1 k4
:arrow: Wigor 2 (k6)
:arrow: Zr臋czno艣膰 2 (k6)
Latanie - 1 k4
Skradanie - 1 k4
Walka - 1 k4
Inne statystyki:
Charyzma: 0
Obrona: 4
Tempo: 6
Wytrzyma艂o艣膰: 5
Ekwipunek: Szata i bro艅 (sejmitar). Troch臋 got贸wki w got贸wce od Ravenmoon na potrzeby drobnych wydatk贸w w czasie Festiwalu Ksi臋gi i Kostura (odpowiednik naszych 200 z艂)

_________________
Do not follow where the path may lead 鈥 go instead where there is no path and leave a trail.

Danger? Hah! I walk on the wild side! I laugh in the face of danger! Ha! Ha! Ha!

Wioska: Senzavir "Aval" Seremeneth
Magiczny Spisek: Nasira Hariri


G贸ra
Offline Profil  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Wto, 25 Lis 2014, 15:59 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
No dobra. Czas na festiwal uwag
Po pierwsze - bardzo 艂adny obrazek, jednak troch臋 zbyt... ludzki. Craveni w moim wyobra偶eniu to co艣 wi臋cej ni偶 skrzyd艂a - na og贸艂 maj膮 dziobate nosy i szpony. Ale to jest wynik prywatnej mutacji Nashiry i mog艂a jako艣 uchroni膰 si臋 przed niepo偶膮danymi zmianami. Mimo wszystko radz臋 ci przerobi膰 jej w艂osy na pi贸ra albo co艣 - bo obrazek zacny.
Po drugie - Nashira, maj膮c bia艂膮 dusz臋, u偶ywa do walki Bieli. Kontroluje ona powietrze i elektryczno艣膰, a dzi臋ki 艣cie偶ce Umys艂u, ma talent do runizmatyki, czyli tworzenia magicznych run (jednak mo偶e j膮 ola膰 i p贸j艣膰 np. w alchemi臋 czy 偶yciotw贸rstwo) Cravenka nie uczy艂a si臋 w Akademii Mag贸w, tylko pobiera艂a nauki prywatne w Gildii, dlatego mo偶e roz艂o偶y膰 wszystkie 7 punkt贸w Wiedzy na 3 艣cie偶ki dowolnie. Dla przyk艂adu:
Cytuj:
Powietrze - 4
Elektryczno艣膰 - 2
Runizmatyka - 1

Oznacza to, 偶e mo偶e wyda膰 max. 4 punkty many na raz na kontrol臋 Powietrza - wystarczy, by przyzwa膰 mocny wiatr, ale za ma艂o, aby stworzy膰 burz臋, a tym bardziej tornado. Oczywi艣cie mo偶e wyda膰 na niego mniej, tworz膮c s艂abszy czar. Za to run膮 to mo偶e najwy偶ej pu艂apk臋 na myszy zrobi膰. Podsumowuj膮c - im wi臋cej punkt贸w Wiedzy dasz, tym wi臋cej many b臋dziesz m贸g艂 wyda膰, a im wi臋cej many, tym pot臋偶niejszy czar.


I propsy za gr臋 kobiet膮. Gratuluj臋 odwagi :lol:

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: 艢ro, 26 Lis 2014, 00:06 
Typowy leming
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Nie, 08 Sty 2012, 17:02
Posty: 1294
Miejscowo艣膰: 艁贸d藕
Adamag napisa艂(a):
Po pierwsze - bardzo 艂adny obrazek, jednak troch臋 zbyt... ludzki. Craveni w moim wyobra偶eniu to co艣 wi臋cej ni偶 skrzyd艂a - na og贸艂 maj膮 dziobate nosy i szpony.
Domy艣li艂em si臋, chcia艂em i艣膰 w t膮 stron臋 - niestety google mnie zawiod艂y, to by艂 najbli偶szy fajny art jaki znalaz艂em (po przerobieniu kolor贸w na szybko w szopie, co pewnie wida膰 :D )
Adamag napisa艂(a):
Ale to jest wynik prywatnej mutacji Nashiry i mog艂a jako艣 uchroni膰 si臋 przed niepo偶膮danymi zmianami. Mimo wszystko radz臋 ci przerobi膰 jej w艂osy na pi贸ra albo co艣 - bo obrazek zacny.
Poprawi臋 jutro opis, obrazek niestety b臋dzie musia艂 zosta膰 ;)
Adamag napisa艂(a):
dlatego mo偶e roz艂o偶y膰 wszystkie 7 punkt贸w Wiedzy na 3 艣cie偶ki dowolnie.
7 punkt贸w na 3 艣cie偶ki z tylko jej kolor贸w, czy te偶 mo偶liwe jest inwestowanie w inne szko艂y? I kt贸re to s膮 cechy, a kt贸re umiej臋tno艣ci?
Adamag napisa艂(a):
I propsy za gr臋 kobiet膮. Gratuluj臋 odwagi :lol:
Poza sesjami gdzie musz臋 u偶ywa膰 g艂osu (z oczywistych wzgl臋d贸w :lol: ) gram na zmian臋 kobietami i m臋偶czyznami, jest ciekawiej ;)

_________________
Do not follow where the path may lead 鈥 go instead where there is no path and leave a trail.

Danger? Hah! I walk on the wild side! I laugh in the face of danger! Ha! Ha! Ha!

Wioska: Senzavir "Aval" Seremeneth
Magiczny Spisek: Nasira Hariri


G贸ra
Offline Profil  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: 艢ro, 26 Lis 2014, 07:49 
艁ysiej膮cy M臋drzec
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 29 Pa藕 2007, 11:58
Posty: 2632
Miejscowo艣膰: Z艂oty Stok
A moim zdaniem biografia si臋 strasznie k艂贸ci z charakterem postaci. Z jednej strony ma odwag臋 uciec z domu, s膮dzi膰, 偶e wszyscy j膮 ograniczaj膮 i sama wi臋cej zrobi, a z drugiej jest nie艣mia艂a, ma艂om贸wna i w og贸le to ma nisk膮 samoocen臋. Ale to tylko moje zdanie.

A ja krasnoludk膮 nie zagram xD Chocia偶 waha艂em si臋 jeszcze nad hipciem. Ale ostatecznie kras b臋dzie ciekawszy.

_________________
Kobieta nadzwyczajna od kobiety zwyczajnej r贸偶ni si臋 tym, 偶e kobieta zwyczajna ma tyle rozumu co kura, natomiast kobieta nadzwyczajna, tyle co dwie kury. - Konfucjusz
Fortuna to niesta艂a dziwka zwariowana na punkcie ironii - Konowa艂

Powiedz mi, a zapomn臋. Poka偶 mi, a zapami臋tam. Pozw贸l zrobi膰, a zrozumiem - Konfucjusz

Ka偶dy szczeg贸艂 ma znaczenie - G. Cook
Azat


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: 艢ro, 26 Lis 2014, 15:12 
Typowy leming
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Nie, 08 Sty 2012, 17:02
Posty: 1294
Miejscowo艣膰: 艁贸d藕
Osek napisa艂(a):
A moim zdaniem biografia si臋 strasznie k艂贸ci z charakterem postaci. Z jednej strony ma odwag臋 uciec z domu, s膮dzi膰, 偶e wszyscy j膮 ograniczaj膮 i sama wi臋cej zrobi, a z drugiej jest nie艣mia艂a, ma艂om贸wna i w og贸le to ma nisk膮 samoocen臋. Ale to tylko moje zdanie.
Aj, bo widzisz, ja poci膮艂em t膮 histori臋 przed wys艂aniem bo si臋 zacz臋艂a robi膰 troch臋 creepy :twisted: W ka偶dym razie w oryginalnym pomy艣le by艂o tak 偶e ju偶 po ucieczce Nasira zosta艂a bardzo skrzywdzona, i w艂a艣nie ten epizod rzutuje na jej obecny charakter (i ch臋膰 z艂apania czego艣 stabilnego w 艣wiecie w kt贸rym wszystko usuwa si臋 spod st贸p, st膮d wiara we w艂asn膮 gildi臋)... ;)

_________________
Do not follow where the path may lead 鈥 go instead where there is no path and leave a trail.

Danger? Hah! I walk on the wild side! I laugh in the face of danger! Ha! Ha! Ha!

Wioska: Senzavir "Aval" Seremeneth
Magiczny Spisek: Nasira Hariri


G贸ra
Offline Profil  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: 艢ro, 26 Lis 2014, 16:20 
艁ysiej膮cy M臋drzec
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 29 Pa藕 2007, 11:58
Posty: 2632
Miejscowo艣膰: Z艂oty Stok
To wiele t艂umaczy :) Ja ko艅cz臋 swoj膮 posta膰, ju偶 tylko charakter i ekwipas mi zosta艂 i wrzuc臋.

_________________
Kobieta nadzwyczajna od kobiety zwyczajnej r贸偶ni si臋 tym, 偶e kobieta zwyczajna ma tyle rozumu co kura, natomiast kobieta nadzwyczajna, tyle co dwie kury. - Konfucjusz
Fortuna to niesta艂a dziwka zwariowana na punkcie ironii - Konowa艂

Powiedz mi, a zapomn臋. Poka偶 mi, a zapami臋tam. Pozw贸l zrobi膰, a zrozumiem - Konfucjusz

Ka偶dy szczeg贸艂 ma znaczenie - G. Cook
Azat


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: 艢ro, 26 Lis 2014, 16:22 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
Osek napisa艂(a):
A ja krasnoludk膮 nie zagram xD Chocia偶 waha艂em si臋 jeszcze nad hipciem. Ale ostatecznie kras b臋dzie ciekawszy.

Nie wiem dlaczego, ale prawie nikt nie bierze hippopotammus贸w. To偶 to dyskryminancja oty艂ych! :P
StraySoul napisa艂(a):
Aj, bo widzisz, ja poci膮艂em t膮 histori臋 przed wys艂aniem bo si臋 zacz臋艂a robi膰 troch臋 creepy :twisted: W ka偶dym razie w oryginalnym pomy艣le by艂o tak 偶e ju偶 po ucieczce Nasira zosta艂a bardzo skrzywdzona, i w艂a艣nie ten epizod rzutuje na jej obecny charakter (i ch臋膰 z艂apania czego艣 stabilnego w 艣wiecie w kt贸rym wszystko usuwa si臋 spod st贸p, st膮d wiara we w艂asn膮 gildi臋)... ;)

Mo偶esz zrobi膰 z tego mroczny sekret, kt贸rym mo偶esz si臋 podzieli膰, lub zachowa膰 a偶 do Archiwalnej deski. Zgodz臋 si臋 na cokolwiek creepy, z wyj膮tkiem mitologii C'thulhu.
StraySoul napisa艂(a):
7 punkt贸w na 3 艣cie偶ki z tylko jej kolor贸w, czy te偶 mo偶liwe jest inwestowanie w inne szko艂y? I kt贸re to s膮 cechy, a kt贸re umiej臋tno艣ci?

Tylko i wy艂膮cznie jej szko艂a. Magia dzia艂a tu jak w "anime" Avatar - z tym si臋 rodzisz i zostaje ci do ko艅ca 偶ycia. Jedynie dyscypliny takie jak alchemia mog膮 by膰 wybrane bez wzgl臋du na Barw臋. Przy okazji - ma艂e u艣ci艣lenie: kiedy pisa艂em, 偶e ka偶dy ma mo偶liwo艣膰 zostania magiem, chodzi艂o mi o to, 偶e ka偶dy ma mo偶liwo艣膰, ale nie ka偶dy ma predyspozycje. Statystyczny wie艣niak z Knurowa mo偶e od biedy rzuci膰 zakl臋cie, ale po pierwsze - medytacja potrzebna do zebrania many, z powodu jego w膮skiej Bramy Wej艣cia mo偶e trwa膰 tygodnie, a nawet miesi膮ce. Za艣 sam akt rzucenia zakl臋cia mog臋 por贸wna膰 do...hmm... zatwardzenia. Wyj艣膰-wyjdzie, ale po m臋kach i艣cie piekielnych.

Cechy to statystyki podstawowe - Duch, Si艂a, Zr臋czno艣膰, Wigor i Spryt
za艣 umiej臋tno艣ci to podleg艂a im ca艂a reszta.

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: 艢ro, 26 Lis 2014, 20:08 
艁ysiej膮cy M臋drzec
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 29 Pa藕 2007, 11:58
Posty: 2632
Miejscowo艣膰: Z艂oty Stok
Imi臋: Skalf Szalony W膮s

P艂e膰: M臋偶czyzna

Wiek - 71

Rasa: Krasnolud

Przewagi zawodowe:艁otrzyk

Poziom 鈥 Nowicjusz

Biografia 鈥 Skalf wychowa艂 si臋 w Ridianie 鈥 stolicy Kyradyzji. Jego miasto by艂o ogromne i trudne do 偶ycia dla biednych, a on sam przez lata 偶ebra艂 i grzeba艂 w 艣mieciach wyrzucanych przez innych, w poszukiwaniu po偶ywienia. Jego matka zmar艂a podczas porodu, a ojca nigdy nie zna艂. Wychowa艂y go inne 偶ebraczki, kt贸re przyja藕ni艂y si臋 z jego matk膮 i tylko dzi臋ki nim m贸g艂 cho膰 troch臋 j膮 pozna膰. Gdy dor贸s艂, poprzysi膮g艂 sobie, 偶e znajdzie swojego ojca i go zabije za to co zrobi艂 matce. Wiedzia艂 jedynie, 偶e by艂 to jaki艣 偶o艂nierz, kt贸ry pijany wraca艂 z karczmy i potkn膮艂 si臋 o le偶膮c膮 kobiet臋. Ta chcia艂a uciec od agresywnego krasnoluda, jednak on wzi膮艂 j膮 si艂膮. Skalf ubolewa艂 nad losem matki. Ci臋偶kie 偶ycie nie przeszkadza艂o mu jednak w zdroworozs膮dkowym my艣leniu i kombinowaniu, jak tu sobie ul偶y膰. 呕ebraczki nauczy艂y go wszystkich technik zdobywania pieni臋dzy. Nie by艂y one bowiem zupe艂nie biedne. Prowadzi艂y si臋 ca艂kiem nie藕le i mia艂y dach nad g艂ow膮, jednak to spo艂ecze艅stwo wymusza艂o na nich to, co robi艂y. Nikt przy zdrowych zmys艂ach nie zatrudni艂 by ich do pracy.
Kiedy Skalf dor贸s艂, oddzia艂y krasnoludzkich 偶o艂nierzy wraca艂y do kr贸lestw kr贸la g贸r. Skalf ruszy艂 wi臋c jej 艣ladem, aby odszuka膰 swojego ojca. Nie wiedzia艂 o nim zbyt wiele, jednak wystarczy艂o, aby spr贸bowa膰 go zidentyfikowa膰. Wiedzia艂, 偶e prawdopodobnie by艂 艂ysy i do艣膰 gruby, nie mia艂 tak偶e wszystkich przednich z臋b贸w, kt贸re wybi艂a mu jego matka.
Skalf nie mia艂 偶adnego zawodu, wi臋c spa艂 w艂amuj膮c si臋 do szop i stajni, pi艂 mleko prosto od kr贸w, a czasem uda艂o mu si臋 porwa膰 kilka kur, czy kaczek oraz jaj ze wsi, obok kt贸rych przechodzi艂. My艂 si臋 do艣膰 cz臋sto, poniewa偶 kiedy pierwszy raz zazna艂 tej przyjemno艣ci pod jednym z wodospad贸w podczas w臋dr贸wki 鈥 ta czynno艣膰 sprawi艂a mu tak膮 przyjemno艣膰, 偶e robi to prawie zawsze, kiedy ma tylko okazj臋. Dzi臋ki temu te偶 nauczy艂 si臋 艣wietnie p艂ywa膰. W trakcie ci臋偶szych dni musia艂 polowa膰, zrobi艂 wi臋c w艂asnor臋cznie prowizoryczny 艂uk, za pomoc膮 kt贸rego uda艂o mu si臋 zabi膰 kilka kr贸lik贸w, czy m艂odych saren. Kiedy przechodzi艂 przez wi臋ksze miasta musia艂 radzi膰 sobie inaczej. Nie ima艂 si臋 jednak normalnej pracy, to nie by艂o dla niego. Krad艂 bezwstydnie ze stragan贸w, czy sklep贸w podczas nocnej bezczynno艣ci. Nie krad艂 wiele, nie by艂 zach艂anny, chcia艂 tylko 偶y膰, aby m贸c pozwoli膰 sobie na to, na co mia艂 ochot臋. W ten spos贸b dotar艂 do...

Pochodzenie
Kyradyzja - Ridian

Wygl膮d: Blady, niski krasnolud, kt贸rego kolor w艂os贸w przypomina dobrze zahartowan膮 stal. On sam zdaje si臋 by膰 bardzo wys艂u偶ony przez 偶ycie. I to fakt 鈥 ci臋偶kie 偶ycie spowodowa艂o, 偶e nie jest mocarnie zbudowany, raczej w granicach przyzwoito艣ci, jest za to bardzo zasuszony i 偶ylasty 鈥 wida膰 na nim prawie sam mi臋艣nie oraz zmarszczki i fa艂dy sk贸rne, kt贸re sugerowa艂y by znacznie wi臋kszy wiek, ni偶 ma naprawd臋. Nosi si臋 zazwyczaj w bardzo zwyczajne bawe艂niane ubranie, naturalnego koloru, lub barwionego w czer艅 i biel. Nie posiada widocznej broni, a w cholewie sk贸rzanych, wysokich but贸w zawsze trzyma ostr膮 mizerykordi臋, w kieszeni natomiast kastet. Czasem nosi kapelusze, ale to zale偶y od nastroju oraz tego, czy uda mu si臋 znale藕膰 jaki艣 odpowiedni na straganach. Zazwyczaj porzuca je wraz z kobietami, kt贸re zaci膮ga do 艂贸zka na jedn膮 noc, pozostawiaj膮c kapelusz na 艂贸偶ku, jako sw贸j znak rozpoznawczy.

- Kolor sk贸ry: Trupio blady,
- Kolory w艂os贸w: metaliczny
- Oczy: czarne
- Wzrost: 115 cm.

Portret:
Image

Barwa duszy: Czerwie艅

Charakter: Skalf jest 艣mia艂y i nie ma zahamowa艅 przed wi臋kszo艣ci膮 rzeczy. Bez pardonu potrafi zar贸wno podw臋dzi膰 co艣 w g臋stym t艂umie, zacz膮膰 sia膰 zamieszanie, czy ni z tego ni z owego zacz膮膰 podrywa膰 jak膮艣 kobiet臋. Wie, 偶e 偶ycie mo偶e zako艅czy膰 si臋 w ka偶dym momencie, wi臋c 偶yje chwil膮, nie planuj膮c nic wielkiego, nie szukaj膮c problem贸w, ani ich rozwi膮za艅. Woli zatem uciec od trudnej kwestii ni偶 pr贸bowa膰 j膮 rozwik艂a膰. Ma cel w 偶yciu, kt贸ry z wiekiem si臋 zaciera ze wzgl臋du na brak nadziei oraz zatamowanie dawnych ran, kt贸re w m艂odzie艅czym wieku by艂y ca艂膮 jego dusz膮, teraz jednak spos贸b my艣lenia oraz do艣wiadczenie 偶yciowe zweryfikowa艂y pragnienia i potrzeby. Lubi przyjemno艣ci, za to nie przepada za obowi膮zkami. Pomimo, 偶e nie zosta艂 wychowany przez krasnoludy, jest bardzo dumny, co jest dowodem, 偶e t臋 cech臋 krasnoludy maj膮 we krwi. Ma wi臋c swoje zasady, czasem dziwne, kt贸rych nie 艂amie i nie pozwala 艂ama膰 innym, nawet je艣li ich nie znaj膮 i on o tym wie. Cz臋sto pomaga biednym, zupe艂nie bezinteresownie. Cho膰 nie jest to nic wielkiego, czasem ma艂y gest s艂u偶y dla niego za podzi臋k臋 kobietom, kt贸re uratowa艂y go przed rych艂膮 艣mierci膮. Wierzy, 偶e w ka偶dym mo偶e kry膰 si臋 jaka艣 cz膮stka dobra lub chocia偶 moralno艣ci.

Statystyki:

:arrow: Duch 2(k6)
Odwaga 1
Przekonywanie 1
:arrow: Si艂a 2(k6)
Wspinanie 1
:arrow: Spryt 2(k6)
Reperowanie 1
Spostrzegawczo艣膰 1
:arrow: Wigor 1(k4)
:arrow: Zr臋czno艣膰 3(k8)
P艂ywanie 2
Rzucanie 2
Skradanie 2
Strzelanie 2
W艂amywanie 2


Inne statystyki
Charyzma 0
Obrona 2
Tempo 6
Wytrzyma艂o艣膰 4

Ekwipunek
-70 srebrnych groszy
-ubranie mieszcza艅skie
-sztylet
-kapelusz z szerokim rondem
-drewniany amulet w kszta艂cie topora (pami膮tka po mamie)
-bochen chleba
-torba podr贸偶na przewieszana przez rami臋
-p臋to kie艂basy

_________________
Kobieta nadzwyczajna od kobiety zwyczajnej r贸偶ni si臋 tym, 偶e kobieta zwyczajna ma tyle rozumu co kura, natomiast kobieta nadzwyczajna, tyle co dwie kury. - Konfucjusz
Fortuna to niesta艂a dziwka zwariowana na punkcie ironii - Konowa艂

Powiedz mi, a zapomn臋. Poka偶 mi, a zapami臋tam. Pozw贸l zrobi膰, a zrozumiem - Konfucjusz

Ka偶dy szczeg贸艂 ma znaczenie - G. Cook
Azat


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: 艢ro, 26 Lis 2014, 22:53 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
Fajna posta膰, mimo mojej ma艂ej alergii do sierot. Tylko jedna sprawa, kt贸r膮 w sumie zrzucasz na moje barki - po kiego jego wyrodny tatulek polaz艂 do miasta mag贸w? I to otwartego dla przyjezdnych raz na rok??? B臋d臋 musia艂 wymy艣li膰 co艣 naprawd臋 karko艂omnego, aby twoja historia mia艂a sens.
Charakter postaci te偶 niez艂y - skubaniec z dziwnym kodeksem moralnym. Wspomina艂em, 偶e ub贸stwiam 艣wir贸w? :lol:
Co do statystyk postaci - do przer贸bki, bo widz臋, 偶e nie zapozna艂e艣 si臋 z linkiem z og贸lnym wyja艣nieniem mechaniki. Dlatego te偶; 1, dodaj po jednym punkcie do ka偶dej Cechy. Jeden, podstawowy punkt na Cech臋, w przeciwie艅stwie do Umiej臋tno艣ci, to podstawa. Skalf mo偶e nie ma najlepszego zdrowia, ale kiedy艣 b臋dzie MUSIA艁 wyrzuci膰 na Wigor. I wtedy kicha.
2, Liczba punkt贸w definiuje, jakiej kostki b臋dziesz musia艂 u偶ywa膰 -1 to k4, 2 to k6, i tak do dwunasto艣ciennej (5 p.). No dobra, mog臋 si臋 domy艣li膰, 偶e tyle i tyle punkt贸w to taka a taka kostka, ale dzi臋ki zmianie b臋dzie bardziej intuicyjnie.
3, Te cztery ostatnie rubryczki - Charyzma, Tempo itp. Tam w "Je藕dzie pr贸bnej" jest elegancko wyja艣nione, jak je wype艂ni膰.

Aha, przy okazji - w tek艣cie wyskoczy艂o ci par臋 liter贸wek. M贸g艂by艣 je poprawi膰? Dzi臋kuje bardzo. Ugasisz wtedy p艂omienie trawi膮ce moje humanistyczne oczy

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: 艢ro, 26 Lis 2014, 23:14 
艁ysiej膮cy M臋drzec
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 29 Pa藕 2007, 11:58
Posty: 2632
Miejscowo艣膰: Z艂oty Stok
Co do historii, to wybacz - na 艣mier膰 zapomnia艂em o wst臋pie fabularnym i 偶e do tego mamy d膮偶y膰. Ale mam nadziej臋, 偶e co艣 wymy艣lisz, w sumie to wiesz, jest sporo mo偶liwo艣ci, bo ja ojca nie zna艂em, wi臋c mo偶esz wymy艣li膰 o nim wszystko.

Cytuj:
Co do statystyk postaci - do przer贸bki, bo widz臋, 偶e nie zapozna艂e艣 si臋 z linkiem z og贸lnym wyja艣nieniem mechaniki. Dlatego te偶; 1, dodaj po jednym punkcie do ka偶dej Cechy. Jeden, podstawowy punkt na Cech臋, w przeciwie艅stwie do Umiej臋tno艣ci, to podstawa. Skalf mo偶e nie ma najlepszego zdrowia, ale kiedy艣 b臋dzie MUSIA艁 wyrzuci膰 na Wigor. I wtedy kicha.

Bo ja my艣la艂em, 偶e je艣li nie ma si臋 Cech na 2, to umiejek te偶 nie mo偶na. Poprawi臋. Ale og贸lnie to w takim razie bez sensu ten system jest, mogli napisa膰, 偶e na starcie ka偶dy ma 1 pkt ka偶dej cechy i tyle, a nie kombinowa膰 z pseudorozdawnictwem.

I tak, przyznam si臋, 偶e nie czyta艂em tego pdfa, ale poza nim to wszystko czyta艂em. Za du偶o tam pogmatwanej mechaniki w tym pdfie- nie bardzo mam kiedy przez to przebrn膮膰.

Reszt臋 poprawi臋.

B臋d臋 wdzi臋czny za wskazanie tych liter贸wek, bo ci臋偶ko mi je dostrzec, nie podkre艣la na na czerwono, a ja w swoich tekstach mam 艣lepot臋 na wszelkie liter贸wki.

_________________
Kobieta nadzwyczajna od kobiety zwyczajnej r贸偶ni si臋 tym, 偶e kobieta zwyczajna ma tyle rozumu co kura, natomiast kobieta nadzwyczajna, tyle co dwie kury. - Konfucjusz
Fortuna to niesta艂a dziwka zwariowana na punkcie ironii - Konowa艂

Powiedz mi, a zapomn臋. Poka偶 mi, a zapami臋tam. Pozw贸l zrobi膰, a zrozumiem - Konfucjusz

Ka偶dy szczeg贸艂 ma znaczenie - G. Cook
Azat


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Czw, 27 Lis 2014, 15:20 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
Kurde, nigdy pewnie nie zostan臋 nauczycielem - nie potrafi臋 nic t艂umaczy膰 :? . Chodzi o to, 偶e to b臋dzie raczej wygl膮da艂o tak:
:arrow: Duch 2 (k6)
:arrow: Si艂a 2 (k6)
:arrow: Spryt 2 (k6)
:arrow: Wigor 1 (k4)
:arrow: Zr臋czno艣膰 3 (k8)

W sumie co do tych liter贸wek, to skoro znam twoj膮 posta膰, nie b臋d臋 czyta艂 tego jeszcze raz. Ale :
Osek napisa艂(a):
Skalf wychowa艂 si臋 w Ridianie 鈥 stolicy Karydyzji.

Osek napisa艂(a):
Karydyzji.

Osek napisa艂(a):
Karydyzji.

B艂agam - popraw to. :cry:

Zastanawiam si臋, czy powiedzie膰 ci co艣 o krasnoludzkim spo艂ecze艅stwie, kulturze i sztuce. Raczej tobie to nie potrzebne, bo twoja posta膰 偶y艂a poza krasnoludzkim kr臋giem gatunkowym, ale je艣li ci臋 to ciekawi, to daj zna膰.

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Czw, 27 Lis 2014, 16:39 
W艂ochata dzidzia
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Wto, 29 Kwi 2008, 13:14
Posty: 1813
Miejscowo艣膰: Pozna艅
Nie martw si臋, t艂umaczenie autorskiego systemu zawsze jest trudne - zw艂aszcza kiedy jest koszmarnie przekombinowany pod wzgl臋dem ilo艣ci r贸偶nych liczbowych statystyk : P Te偶 tak kiedy艣 robi艂em i zawsze by艂 problem. Wkr贸tce co艣 pokombinuj臋 z kart膮, cho膰 jeszcze nie jestem pewien co do rasy.

_________________
Wioska Anduina stan臋艂a otworem dla podr贸偶nik贸w i awanturnik贸w - zawitaj do niej czym pr臋dzej!


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Czw, 27 Lis 2014, 16:51 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
Odmieniec. Wiesz, 偶e tego chcesz. Ja te偶 tego chc臋. Zr贸b to. :>

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Czw, 27 Lis 2014, 16:53 
W艂ochata dzidzia
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Wto, 29 Kwi 2008, 13:14
Posty: 1813
Miejscowo艣膰: Pozna艅
A mog臋 ewentualnie nie spe艂ni膰 twojej zachcianki i nie rzyga膰 bez powodu?

_________________
Wioska Anduina stan臋艂a otworem dla podr贸偶nik贸w i awanturnik贸w - zawitaj do niej czym pr臋dzej!


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Czw, 27 Lis 2014, 17:17 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
No... dooobraaaa. Ale przyznaj, 偶e by艂oby to epickie.

PS.
Chyba nadmiar ksi膮偶ek Pratchetta zepsu艂 mi m贸zg :? . Wiesz, gdzie skombinowa膰 nowy?

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Czw, 27 Lis 2014, 19:00 
Magnificent man.
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 06 Gru 2010, 23:58
Posty: 1608
Miejscowo艣膰: Zasiedmiog贸roostrowiec 艢wi臋tokrzyski
Stray znajd臋 ci co艣 na awa jutro bez problemu.... wtedy te偶 wstawi臋 w ten post kart臋, skoro i tak b臋d臋 w domu nie b臋d臋 m臋czy艂 kom贸rki ...

_________________
Jarkendar Suthay-Rath,Wioska Anduina
The world is grey, the mountains old, The forge's fire is ashen-cold;
No harp is wrung, no hammer falls: The darkness dwells in Durin's halls;
The shadow lies upon his tomb In Moria, in Khazad-d没m.


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Czw, 27 Lis 2014, 21:33 
W艂ochata dzidzia
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Wto, 29 Kwi 2008, 13:14
Posty: 1813
Miejscowo艣膰: Pozna艅
Imi臋: Jeolen

P艂e膰: M臋偶czyzna

Wiek: 21

Rasa: Odmieniec pochodz膮cy z rasy ludzkiej

Zaw贸d: Bard

Poziom: Nowicjusz - 0 PD

Biografia: Rodzice Jeolena, para odmie艅c贸w z rodowodem, 偶yli od zawsze w Tormenie, w jednym z wi臋kszych miast, jednak nie tych najbardziej rzucaj膮cych si臋 w oczy. Oboje byli uczonymi, wyznaj膮cymi w pewnym stopniu determinizm - wychowywali syna w przekonaniu, 偶e nie ma sensu durne gdybanie i nic nie dzieje si臋 przypadkowo, a 偶adnego elementu zastanych reali贸w nie nale偶y negowa膰. Dlatego te偶 od zawsze mieli pewne problemy ze sferami rz膮dz膮cymi, kt贸rym nie podoba艂o si臋 艂agodne i zaciekawione nastawienie do magii owej pary naukowc贸w. Ale z tego r贸wnie偶 powodu nie z偶ymali si臋 na siebie i nie narzekali na nikogo i na nic, gdy Jeolen w czasie dorastania odkry艂 w sobie artyst臋. By艂 przesi膮kni臋ty odziedziczonym przez nich pragmatyzmem oraz zaciekawiony 艣wiatem na poziomie godnym badacza. Nie uda艂o si臋 go jednak przekona膰 do sp臋dzenia 偶ycia na analizie praw rz膮dz膮cych 艣wiatem - miast tego wola艂 odbiera膰 艣wiat jako artysta, ch艂on膮膰 jego pi臋kno i wydawa膰 go z siebie jeszcze wi臋cej. Dobrze zrozumia艂 nauki rodzic贸w o nieprzypadkowo艣ci i o przywi膮zywaniu uwagi do tego, z czym si臋 ma do czynienia - z wielk膮 brawur膮 zacz膮艂 wykorzystywa膰 swoje nienaturalne atuty jako muzyk, czym szybko zdoby艂 przychylno艣膰 publiczno艣ci z rodzinnych stron, kilka gar艣ci monet, a nawet serca kilku dziewcz膮t. Nie mia艂 wi臋c 偶adnego problemu, gdy rodzice o艣wiadczyli, 偶e czas opu艣ci膰 Tormen i osiedli膰 si臋 w miejscu przychylniejszym dla prawdziwej i otwartej na 艣wiat nauki. Maj膮c siedemna艣cie lat wyruszy艂 wraz z nimi, jednak szybko opu艣ci艂 ich za obop贸ln膮 zgod膮, by p贸j艣膰 w艂asn膮 drog膮 i szuka膰 przygody, s艂awy i pi臋kna. Po dw贸ch i p贸艂 roku wzlot贸w i upadk贸w, w swoje dwudzieste pierwsze urodziny, wraz z prezentem, Jeolen otrzyma艂 drog膮 listown膮 zaproszenie na niezwyk艂e wydarzenie 艣wiata mag贸w - na kt贸rym mia艂 go艣ci膰 zamiast swych rodzic贸w, kt贸rzy nie mog膮c si臋 zjawi膰, przekazali je prosto do niego i uzgodnili, by m贸g艂 ich reprezentowa膰, znaj膮c ich pogl膮dy i nastawienie.

Pochodzenie: Tormen

Wygl膮d: Jeolen ma dwie lewe r臋ce. Nie, nie jest niezdar膮, wr臋cz przeciwnie. Dodatkowa ko艅czyna jest nieco odra偶aj膮ca, ale u艂atwia mn贸stwo codziennych i niecodziennych czynno艣ci. Trzecie rami臋 obci膮偶a znacznie sylwetk臋 odmie艅ca, czyni膮c go wiecznie zblazowanym przez przem臋czenie - nie ma zbyt wielu mi臋艣ni, jest wr臋cz nieco niezdrowo wychudzony. Pomog艂o mu jednak znacznie stworzy膰 w wieku 17 lat w艂asny, unikatowy instrument, kt贸ry jest niemal jego atrybutem, nosi go bowiem zawsze przy sobie. Mowa o siedmiostrunowej, kunsztownej i wytrzyma艂ej konstrukcji na kszta艂t Kyradyzyjskich gitar. Twarz Jeolena jest poci膮g艂a i na co dzie艅 okraszona po艂owicznym u艣mieszkiem. Na 艣wiat spogl膮da spod ciemnych, krzaczastych brwi cynicznym wzrokiem czarnych oczu. D艂uga czupryna, posiwia艂a do bia艂o艣ci ju偶 w dzieci艅stwie, zakrywa spore i wyczulone, jednak (na szcz臋艣cie) nie odstaj膮ce uszy, sama zwykle kryj膮c si臋 pod siwym kaszkietem. Nosi eleganckie, lecz zaniedbane koszule w r贸偶nych, lecz zawsze bardzo ciemnych barwach, wykonane na specjalne zam贸wienie - posiadaj膮ce odpowiedni膮 ilo艣膰 r臋kaw贸w. Zdobione haftem mankiety zawsze s膮 wygniecione i podci膮gni臋te za wysoko, ko艂nierze rozchamrane i dopi臋te wyzywaj膮co nisko, jednak zawsze czyste. Do tego odmieniec ubiera eleganckie spodnie i wysokie buty. Poza gitar膮 jego atrybutem jest papieros - zakotwiczony w jego prawej d艂oni na sta艂e poza momentami w kt贸rych gra (kiedy gra co艣 niewymagaj膮cego i nie 艣piewa, zwykle trzyma go w lewej g贸rnej). Jeolen w niewyja艣niony spos贸b zawsze ma przy sobie spory zapas tego torme艅skiego wynalazku wypieraj膮cego tradycyjn膮 fajk臋.

Barwa duszy: Czer艅

Charakter: Zachrypni臋ty, nieustannie kas艂aj膮cy Jeolen to cynik i palant. Lubi m贸wi膰 o sobie jako o po prostu szczerym, lecz wszyscy dobrze wiemy, co nale偶y przez to rozumie膰. Nie jest to charakter skrajny pod jakimkolwiek wzgl臋dem - bezpo艣rednio艣膰 i z艂o艣liwo艣膰 nie przys艂aniaj膮 mu instynktu samozachowawczego, za艣 cechy prawdziwego romantycznego artysty, czyli egoizm, egotyzm i egocentryzm nie odbieraj膮 podstawowych odruch贸w sumienia. Na co dzie艅 potrafi by膰 nieco oderwany od rzeczywisto艣ci, skupiaj膮c si臋 tylko na muzyce i na papierosach, co jest po艣rednio odpowiedzialne za jego wychudzenie - zdarza mu si臋 zwyczajnie zapomnie膰 zje艣膰 cokolwiek poza tytoniowym dymem. Gdy jednak trzeba od艂o偶y膰 gitar臋, staje si臋 osob膮 twardo st膮paj膮c膮 po ziemi i pozornie nie przejmuj膮c膮 si臋 偶adnymi abstrakcyjnymi problemami.

Cechy i umiej臋tno艣ci:
:akapit:Duch 3 (k8)
Odwaga 2 (k6)
Przekonywanie 3 (k8)
:akapit:Si艂a 1 (k4)

:akapit:Spryt 3 (k8)
Wypytywanie 2 (k6)
Wiedza (muzyka) 3 (k8)
:akapit:Wigor 1 (k4)

:akapit:Zr臋czno艣膰 2 (k6)
Skradanie 2 (k6)
W艂amywanie 1 (k4)
Prowadzenie 1 (k4)
Pilotowanie 1 (k4)

Statystyki:
:akapit:Charyzma 0
:akapit:Obrona 2
:akapit:Tempo 6
:akapit:Wytrzyma艂o艣膰 4

Ekwipunek:
  • Ubrania - kilka komplet贸w wysokiej jako艣ci bielizny, kilka ciemnych, eleganckich koszul (ka偶da o trzech r臋kawach), do艣膰 eleganckie spodnie i wysokie buty oraz siwy kaszkiet i lekki ciemny p艂aszcz (z dwoma r臋kawami)
  • W艂asnej roboty gitara siedmiostrunowa o charakterystycznym, dzikim kszta艂cie i takowych zdobieniach.
  • Zapas papieros贸w i zapalniczka
  • Fundusze odpowiadaj膮ce warto艣ci膮 ok. 300 z艂.
  • P臋to kabanos贸w o wspania艂ym smaku

_________________
Wioska Anduina stan臋艂a otworem dla podr贸偶nik贸w i awanturnik贸w - zawitaj do niej czym pr臋dzej!


Ostatnio edytowany przez Ptakuba, Pon, 12 Sty 2015, 18:47, edytowano w sumie 1 raz

G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Czw, 27 Lis 2014, 21:40 
Typowy leming
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Nie, 08 Sty 2012, 17:02
Posty: 1294
Miejscowo艣膰: 艁贸d藕
Poprawi艂em sw贸j opis, doda艂em cechy ;) Co do portretu to ch臋tnie - przejrza艂em bazy danych Drakonisa, ale suchota... :)

btw. doda艂em cech臋 zwi膮zan膮 z lataniem, nie by艂o jej na li艣cie, ale kurka - craven nielot to si臋 robi wyr贸b cravenopodobny :D

_________________
Do not follow where the path may lead 鈥 go instead where there is no path and leave a trail.

Danger? Hah! I walk on the wild side! I laugh in the face of danger! Ha! Ha! Ha!

Wioska: Senzavir "Aval" Seremeneth
Magiczny Spisek: Nasira Hariri


G贸ra
Offline Profil  
 
 Temat postu: Re: Magiczny Spisek - karta postaci
PostWys艂any: Pi膮, 28 Lis 2014, 07:39 
艁ysiej膮cy M臋drzec
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 29 Pa藕 2007, 11:58
Posty: 2632
Miejscowo艣膰: Z艂oty Stok
Cytuj:
B艂agam - popraw to. :cry:

My艣la艂em, 偶e to co艣 powa偶nego, a Ty prze偶ywasz przeinaczenie jednej naprawd臋 udziwnionej nazwy.

Poprawi艂em, mam nadziej臋, 偶e wszystko. Bo nie odpisa艂e艣 mi na bezsens rozdawnictwa 5 pkt na 5 cech po r贸wno.


Spoko, przynajmniej fabularnie b臋d臋 odgrywa艂, 偶e nie znam si臋 na krasnoludach.

_________________
Kobieta nadzwyczajna od kobiety zwyczajnej r贸偶ni si臋 tym, 偶e kobieta zwyczajna ma tyle rozumu co kura, natomiast kobieta nadzwyczajna, tyle co dwie kury. - Konfucjusz
Fortuna to niesta艂a dziwka zwariowana na punkcie ironii - Konowa艂

Powiedz mi, a zapomn臋. Poka偶 mi, a zapami臋tam. Pozw贸l zrobi膰, a zrozumiem - Konfucjusz

Ka偶dy szczeg贸艂 ma znaczenie - G. Cook
Azat


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(贸w) ]  Id藕 do strony 1, 2  Nast臋pna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 0 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group