Witaj, Nieznajomy

Forum wykorzystuje tzw. mechanizm ciasteczek (ang. cookies). U偶ywaj膮c forum wyra偶asz zgod臋 na ich przechowywanie w pami臋ci przegl膮darki i twojego komputera. Je偶eli nie zgadzasz si臋 na ich wykorzystanie, zmie艅 ustawienia przegl膮darki.

Ostatnia wizyta: Obecny czas: 艢ro, 19 Cze 2019, 21:59


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: Heroes VII
PostWys艂any: Sob, 10 Sty 2015, 19:40 
Brodaty starzec
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Wto, 20 Lut 2007, 11:59
Posty: 2789
Miejscowo艣膰: Solstheim <3
Nie ma dr贸g, tylko wszystko wyrasta z 艣wie偶ej, zieloniutkiej trawy. Strasznie sztucznie to wygl膮da, jakby kto艣 plastikowe modele na zielonym obrusie poustawia艂.

Smok za du偶y, most za ma艂y i wr臋cz namacalnie kruchy w por贸wnaniu z kamiennym miastem. Jak Pierzak pisa艂 ju偶 wy偶ej, targowisko podobne rozmiarem murom psuje proporcj臋 tych drugich.

A mury s膮 z najmniej potrzebnej strony, bo od rozpadliny, a ani z lewej za stajni膮, ani z prawej za le偶em nie ma xD

oby w grze podpisy wy艣wietla艂y si臋 po najechaniu na budynek, bo w obecnym uk艂adzie zas艂aniaj膮 po艂owe detali budowli...

_________________
Image
~:[ Idvar Trondsson Hurd ]:~


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Heroes VII
PostWys艂any: Sob, 10 Sty 2015, 21:24 
Magnificent man.
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 06 Gru 2010, 23:58
Posty: 1609
Miejscowo艣膰: Zasiedmiog贸roostrowiec 艢wi臋tokrzyski
Mi si臋 艣rednio podoba.
A do tr贸jkowego nawet ma nie fika膰, inna liga...

_________________
Jarkendar Suthay-Rath,Wioska Anduina
The world is grey, the mountains old, The forge's fire is ashen-cold;
No harp is wrung, no hammer falls: The darkness dwells in Durin's halls;
The shadow lies upon his tomb In Moria, in Khazad-d没m.


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Heroes VII
PostWys艂any: Nie, 11 Sty 2015, 21:56 
Brokatowa Wr贸偶ka
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 19 Lip 2013, 18:21
Posty: 63
Miejscowo艣膰: Grudzi膮dz
Akademia moim zdaniem fajnie wygl膮da, zamek ludzi troch臋 gorzej, to fakt, ale nie jest 藕le. W V bardzo mi si臋 zamki podoba艂y, a te s膮 w podobnym klimacie, wi臋c czekam na wi臋cej, jestem ciekawa jak reszta wypadnie ; D

A to, 偶e s膮 g艂osowania dotycz膮ce element贸w gry, to 艣wietna sprawa, to chyba najlepsze rozwi膮zanie, 偶eby trafi膰 do graczy ; )

_________________
Ulmembara Daluileres


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Heroes VII
PostWys艂any: Czw, 26 Mar 2015, 09:03 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
Kiedy poraz pierwszy pojawi艂y si臋 informacje o zamku nieumar艂ych, fan贸w ogarn膮艂 (raczej s艂uszny) gniew. Projektanci z Ubi poszli na 艂atwizn臋 i skopiowali design jednostek z VI. Znaczy- nie wszystkich. W szeregach truposzy zobaczymy bole艣nie znajome zjawy, wampiry, licze i lamassu (takie nieumar艂e sfinksy ziej膮ce ebol膮 na lewo i prawo). Pojawi艂y si臋 r贸wnie偶 nowe jednostki (nowy model szkieletu, nieumar艂e paj膮ki, a tak偶e Dracolishe i Ponurzy Kosiarze) ale niesmak pozosta艂, w po艂膮czeniu z kontrowersyjnym wygl膮dem zamku.
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/units/necropolis/necropolis_screenshot_1080p.jpg (mnie si臋 tam ca艂kiem podoba)

W艂a艣nie dlatego zarz膮dzono nowe g艂osowanie - po raz pierwszy od d艂u偶szego czasu. Jednostki licz贸w i wampir贸w zostan膮 zaprojektowane na nowo dzi臋ki g艂osom fan贸w. Dla ka偶dego mamy 3, do艣膰 podobne :( opcje:
Licze
- Kap艂an 艢mierci (taki troch臋 arab)
- Wysuszona Wied藕ma (na brzydk膮 raczej nikt nie zag艂osuje :lol:szowinizm )
- Staro偶ytna Mumia (m贸j faworyt ^^)
Wampiry
- Rycerz Mroku (klasycznie)
- Gejsza Nocy (female power?)
- Zakrwawiony Potw贸r (niezbyt potworny jak na m贸j gust)

G艂osy oddajemy tu
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/vote-for-the-lich-design
i tu
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/vote-for-the-vampire-design

PS. Dorzu膰my do tego muzyczk臋 jakby 偶ywcem wyci膮gni臋t膮 z "Miasteczka Haloween" :/ https://soundcloud.com/might_and_magic/h7-mystos-mountains

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Heroes VII
PostWys艂any: 艢ro, 01 Kwi 2015, 21:30 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
Ma艂e info : Wygrali moi faworyci - Staro偶ytna Mumia i Zakrwawiony Potw贸r.

Wi臋ksze info: wypu艣cili zamek Twierdzy. EPIC!!!! (Nie chc臋 mi si臋 pisa膰)

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Heroes VII
PostWys艂any: 艢ro, 01 Kwi 2015, 21:44 
Magnificent man.
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 06 Gru 2010, 23:58
Posty: 1609
Miejscowo艣膰: Zasiedmiog贸roostrowiec 艢wi臋tokrzyski
Mumia do sk艂adu zamku wraca po przerwie z dw贸jki nie?
W tr贸jce by艂a jako neutral, w IV i V chyba nie, a VI mi nie podpasowa艂a.

_________________
Jarkendar Suthay-Rath,Wioska Anduina
The world is grey, the mountains old, The forge's fire is ashen-cold;
No harp is wrung, no hammer falls: The darkness dwells in Durin's halls;
The shadow lies upon his tomb In Moria, in Khazad-d没m.


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Heroes VII
PostWys艂any: 艢ro, 01 Kwi 2015, 22:02 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
To w VI w og贸le by艂a jaka艣 mumia?? Sorry, ale musia艂em j膮 przeoczy膰 :lol:

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Heroes VII
PostWys艂any: 艢ro, 29 Kwi 2015, 17:49 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
No dobra. Zachcia艂o mi si臋.

I zamek jest faktycznie epicki. Mamy do czynienia z bohaterami Mocy - Mistrza Wojny, Barbarzy艅c臋 i Wata偶k臋, oraz Magyi - Burzownika, Szamana i Ziemiotw贸rc臋. Ca艂y ma by膰 miksem styl贸w afryka艅skich z mongolskimi znanymi jeszcze z Pi膮tki. Ciekawe jest to, 偶e wi臋kszo艣膰 jednostek wyst膮pi艂a ju偶 w tr贸jce, tyle 偶e w zamku... Cytadeli (najgenialniejszy temat muzyczny w serii ^^ ). Mo偶e wymieni臋 je po kolei - co艣 du偶o tych dystansowych, jak na tak brutalny zamek :? :
Dziki/ Mia偶d偶yciel - szeregowiec z taaaakim ostrzem.
Harpia/ Furia - atak i powr贸t - klasycznie
Gnoll/ Gnoll 艂owca - szczela.
Centaur(ka)/ Centaur(ka) 艁upie偶ca - ma艂a i drobna antylopotaurka potrafi wykona膰 ruch i strzeli膰 w jednej turze
Wywerna Piaskowa/ Jadowita Wywerna - Bardzo helladycznie wygl膮daj膮cy stw贸r, pluj膮cy kwasem
Bazyliszkowy Je藕dziec/ Bazyliszkowy Lansjer - jaszczurka z ma艂ym gobbo na grzbiecie. Kamienuje spojrzeniem
i do wyboru:
Cyklop/ W艣ciek艂y Cyklop - brzydkie to to, g艂upie, ale wali z ocz贸w laserkiem
Behemot (!!!!!!) / Staro偶ytny Behemot (!!!!) - ON WR脫CI艁!!!!!!!!!!!!!!! (i hasa jak ma艂y kluliciek)

I na koniec zameczek
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/150414_STR_Townscreen/STR_TS.jpg

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Heroes VII
PostWys艂any: Pi膮, 28 Sie 2015, 19:10 
Drugi oficjalny elf
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pi膮, 01 Sie 2014, 13:28
Posty: 252
Miejscowo艣膰: 艢wiebodzin
W mi臋dzyczasie od mojego ostatniego postu pojawi艂y si臋 dwa zamki - Sylvan, kt贸ry ca艂kiem mi odpowiada, i Loch, kt贸ry z miejsca sta艂 si臋 najbardziej znienawidzonym zamkiem z dost臋pnych. Cztery jednostki na osiem skopiowano z poprzedniej cz臋艣ci (nie licz膮c dw贸ch machin obl臋偶niczych, kt贸re te偶 s膮 bole艣nie znajome), jedynie nieznacznie zmywaj膮c z nich neonowy fiolet. Ale jednostki, kt贸re zosta艂y zrobione od zera, prezentuj膮 si臋 艣wietnie. Hydra rz膮dzi!! Jest ona silnie stylizowana na t膮 z dw贸jeczki - robal z mas膮 g艂贸w - ale jej design powala! Troglodyta nie jest g艂upkowatym potworkiem znanym z tr贸jki - teraz wygl膮da, jakby urwa艂 si臋 w艂a艣nie ze statku "Nostromo". 艁owczyni te偶 mo偶e si臋 podoba膰, cho膰 jej wygl膮d jest podejrzanie podobny do tego, co widzieli艣my ju偶 w Diablo III, ale p贸ki nie ma 偶adnego procesu o kopiowanie, ja milcz臋. No i Bezduszny, co do kt贸rego mam mieszane uczucia. Wygl膮da genialnie, ale porusza si臋 jak paralityk chory na w艣cieklizn臋, jego ruchy s膮 dziwaczne i nienaturalne, a na dodatek zamiast chodzi膰, idiotycznie drepcze. Ale mo偶e jest to celowy zabieg artystyczny? Ja tam nie wiem. Za to z od艣wie偶onych modeli najlepiej prezentuje si臋 Minotaur. Teraz to prawdziwe dwa metry czystej, lekko oci臋偶a艂ej rozwa艂ki! Zamek r贸wnie偶 prezentuje si臋 艂adnie, cho膰 bez sza艂u, a melodia g艂贸wna jest nader klimatyczna:

https://soundcloud.com/might_and_magic/heroes-vii-blades-of-madness-dungeon-theme

Ale nie o tym w sumie chcia艂em teraz pisa膰. Ot贸偶 dochrapa艂em si臋 do zamkni臋tej Bety 2.0 i chcia艂em podzieli膰 si臋 wra偶eniami. Ot贸偶 zapowiada si臋 naprawd臋 przyzwoita gra, jednak nie pozbawiona b艂臋d贸w i niedor贸bek, nie wspominaj膮c o typowych dla bety bug贸w i glitchy.
Pierwsze primo: Poziom klatek jest wr臋cz biedny, a szczeg贸lnie podczas czekania na ruch przeciwnika. Gra bardzo cz臋sto zmienia si臋 w pokaz slajd贸w. Ale to beta, wi臋c c贸偶 (ale to Ubisoft, wydawca AC: Unity, wi臋c... :?: )
Drugie primo: Sam czas oczekiwania na cokolwiek jest irytuj膮cy, ale to r贸wnie偶 z艂o偶臋 na krab bety
Trzecie primo: grafika na 艣rednich ustawieniach jest rozczarowuj膮ca, a przy wy偶szych gra si臋 wyrypa艂a (BETA)
Czwarte primo: Muzyka jest cudna i bardzo umila gr臋, ale nie zawsze zaskakuje
Pi膮te primo: AI przeciwnik贸w jest na poziomie i daje satysfakcj臋 z gry
Sz贸ste primo: Po wybudowaniu budowli w zamku ekran nie pokazuje nam, gdzie si臋 pojawi艂a i trzeba jej szuka膰. Jest oczywi艣cie opcja szybkiego wyboru, ale to nie to samo...

_________________
Czy to ju偶 tak zawsze ma pozosta膰?
Czuj臋 si臋 jak rysunkowa posta膰!
Kim by艂 ten go艣膰, co na pomys艂 wpad艂,
by mi na z艂o艣膰 dooko艂a zafundowa膰
z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru, z papieru
, z papieru, z papieru, z papieru, 艣wiat?
Alex Zanderow


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Heroes VII
PostWys艂any: Pon, 25 Mar 2019, 10:37 
Osadnik

Do艂膮czenie: Pon, 18 Mar 2019, 09:12
Posty: 26
Nie wiem jak wasza opinia ale najbardziej klimatyczne i rozpoznawalne s膮 nadal Hirki 3. W tym roku kolejne mistrzostwa Polski. Nie widzia艂em jeszcze zawod贸w w 5 czy 7 xd


________________
https://apsprofitpolska.pl/


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Heroes VII
PostWys艂any: Pi膮, 31 Maj 2019, 11:00 
Przybysz

Do艂膮czenie: Pi膮, 31 Maj 2019, 10:58
Posty: 1
Trojka najlepsza.


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 3 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group