Witaj, Nieznajomy

Forum wykorzystuje tzw. mechanizm ciasteczek (ang. cookies). U偶ywaj膮c forum wyra偶asz zgod臋 na ich przechowywanie w pami臋ci przegl膮darki i twojego komputera. Je偶eli nie zgadzasz si臋 na ich wykorzystanie, zmie艅 ustawienia przegl膮darki.

Ostatnia wizyta: Obecny czas: Pon, 19 Lis 2018, 10:36


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Nowe profesje
PostWys艂any: Pi膮, 08 Sty 2016, 22:03 
艁ysiej膮cy M臋drzec
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 29 Pa藕 2007, 11:58
Posty: 2632
Miejscowo艣膰: Z艂oty Stok
Kilka razy w 偶yciu bawi艂em si臋 w robienie nowych profesji w Warhammerze, z r贸偶nych powod贸w. Z powodu ostatniej kampanii zrobi艂em dzisiaj 3 nowe profesje, a wi臋c podziel臋 si臋 wszystkimi, jakie zrobi艂em do tej pory. Wszystkie s膮 w pe艂ni grywalne (cho膰 jedna do艣膰 偶artobliwa xD ) i mam nadziej臋, 偶e klimatyczne.

Do tych trzech ostatnich dorobi艂em 3 dodatkowe zdolno艣ci, ale raczej wpasowuj膮 si臋 w klimat w艂a艣nie takich postaci.

Je艣li macie jakie艣 swoje stworzone profesje to wklejajcie 艣mia艂o!

PS. I oczywi艣cie fajnie by by艂o obgada膰 stworzone przez nas profesje, 偶eby mo偶na by艂o ewentualnie je jako艣 ulepszy膰, zbudowa膰 klimat.

Nowe profesje by Osek


Profesja zaawansowana: Sztygar
Opis: Sztygar to kierownik zmiany w kopalni. Zajmuje si臋 dozorem technicznym i administracyjnym pracy g贸rnik贸w. Na jego barkach spoczywa ogromna odpowiedzialno艣膰 za 偶ycia pracuj膮cych, to te偶 taka osoba musi by膰 wyj膮tkowo powa偶na i odpowiedzialna. Najcz臋艣ciej t膮 posad臋 obejmuj膮 krasnoludy, kt贸re rzemios艂o g贸rnicze maj膮 opanowane w najwy偶szym stopniu. Sztygar wykazuje si臋 niema艂膮 odwag膮 cz臋sto zap臋dzaj膮c si臋 w najgorsze to wydobycia tunele, musi sprawnie dowodzi膰 ca艂膮 kadr膮, by w razie niebezpiecze艅stwa wszyscy uszli z 偶yciem. Jednocze艣nie musi pilnowa膰, by prace przy urobku nie by艂y zbyt powolne i nieop艂acalne. Nierzadko podczas wydobycia spotyka si臋 niebezpieczne stwory zamieszkuj膮ce jaskinie, czy wykopane przez siebie tunele, to te偶 ci臋偶ko unikn膮膰 starcia, wi臋c i w tym przypadku g贸rnicy musz膮 si臋 wykaza膰 ca艂膮 swoj膮 m臋偶no艣ci膮 i waleczno艣ci膮, a sztygarzy maj膮 da膰 im przyk艂ad.
Cechy:
WW: +10
US: +0
K: +15
Odp: +15
Zr: +10
Int: +15
SW: +15
Ogd: +10
A: +0
呕yw: +4

Umiej臋tno艣ci: Dowodzenie, Mocna g艂owa, Nauka(in偶ynieria), Nawigacja, Rzemios艂o(g贸rnictwo) albo Rzemios艂o(kamieniarstwo), Rzemios艂o(ciesielstwo), Spostrzegawczo艣膰, Sztuka przetrwania, Wspinaczka, Wycena
Zdolno艣ci: Czu艂y s艂uch albo Geniusz arytmetyczny, Groto艂az, Odporno艣膰 psychiczna, Odwaga, Wyczucie kierunku
Ekwipunek: Bro艅 dwur臋czna(dwur臋czny kilof),narz臋dzia(g贸rnicze), 艣redni pancerz(kaftan kolczy i sk贸rzana kurta)
Profesje wst臋pne: G贸rnik, Rzemie艣lnik
Profesje wyj艣ciowe: G贸rmistrz, In偶ynier, Medyk, Mistrz Gildii, Mistrz Rzemios艂a, Sier偶ant, Urz臋dnik, Weteran.

Profesja zaawansowana: Dramaturg
Opis: Dramaturg to zaw贸d 艂膮cz膮cy aktora z pisarzem i artyst膮. Tacy ludzie mieszkaj膮 zazwyczaj w wielkich miastach, gdzie pisz膮 opery, sztuki, czy te偶 inne utwory, aby wzbudzi膰 uczucia w odbiorcach. Cz臋sto pracuj膮 r贸wnie偶 przy odtworzeniu swojej pracy na scenie, a najlepszym udaje si臋 kierowa膰 ca艂ym teatrem, b臋d膮c szanowan膮 osob膮 w szeregach arystokracji. Jest on osob膮 typowo spo艂eczn膮 i polityczn膮. Na jego spektakle, w przeciwie艅stwie do cyrk贸w, przychodzi najcz臋艣ciej wy偶sza sfera, a po przedstawieniu odbywaj膮 si臋 bankiety, na kt贸rych dramaturdzy maj膮 okazj臋 zaistnienia w 艣wiecie wielkich. Najwi臋ksze przedstawienia s膮 wielkimi wydarzeniami politycznymi, na kt贸re przychodz膮 ksi膮偶臋ta oraz dw贸r imperatora, nierzadko podejmuj膮c przy okazji spotkania wa偶ne decyzje.
Cechy:
WW: +5
US: +5
K: +5
Odp: +5
Zr: +10
Int: +15
SW: +20
Ogd: +35
A: +0
呕yw: +4
Umiej臋tno艣ci: Czytanie i pisanie, gadanina albo nauka(historia), kuglarstwo(aktorstwo), kuglarstwo(jedno z: taniec, komedianctwo, literatura), plotkowanie, przekonywanie, spostrzegawczo艣膰, wiedza(Imperium, Bretonia, Estalia, Krasnoludy albo Kislev), znajomo艣膰 j臋zyka(klasyczny), znajomo艣膰 j臋zyka(Staro艣wiatowy, Breto艅ski, Estalijski albo Kislevski)
Zdolno艣ci: Etykieta albo przemawianie, krasom贸wstwo albo talent, na艣ladowca, obie偶y艣wiat.
Ekwipunek: Przybory do pisania, dwa stroje najlepszej jako艣ci, dwa rekwizyty teatralne, sztylet
Profesje wej艣ciowe: Cyrkowiec, Kanciarz, Mieszczanin, Skryba, Szlachcic, W艂贸czykij, 呕ak, Demagog, Bard, Dworzanin, Herold, Uczony, Szarlatan.
Profesje wyj艣ciowe: Majordomus, Mistrz Gildii, Uczony

Profesja zaawansowana: Kanar
Opis: Kanarami zostaj膮 specjalnie wyszkoleni urz臋dnicy, b膮d藕 stra偶nicy. S膮 to osoby, kt贸re musz膮 charakteryzowa膰 si臋 albo wielk膮 si艂膮(charakteru), albo posiada膰 bardzo szybkie nogi. Ustosunkowuj膮c si臋 do powszechnie panuj膮cej w Imperium opinii, jest to zaw贸d wielce niebezpieczny, a Kanarzy codziennie nara偶eni s膮 na wszelkiego rodzaju mechaniczne i psychiczne urazy. Zajmuj膮 si臋, ku dobru skarbca imperium, kontrolowaniem innych urz臋dnik贸w, mytnik贸w, przewo藕nik贸w a tak偶e handlarzy. Pilnuj膮 r贸wnie偶 przedsi臋biorstw nale偶膮cych do Imperium, zwalczaj膮c tam korupcj臋 i 艂ap贸wkarstwo.
Cechy:
WW: +10
US: +10
K: +10
Odp: +15
Zr: +10
Int: +10
SW: +15
Ogd: +10
A: +0
呕yw: +5
Umiej臋tno艣ci: Czytanie i pisanie, je藕dziectwo albo powo偶enie, nauka(prawo), plotkowanie, spostrzegawczo艣膰, sztuka przetrwania albo ukrywanie si臋, unik albo zastraszanie, wiedza(imperium), znajomo艣膰 j臋zyka(Staro艣wiatowy)
Zdolno艣ci: Bijatyka albo chodu!, czu艂y s艂uch, geniusz arytmetyczny albo gro藕ny, niepokoj膮cy albo szcz臋艣cie, odwaga albo sz贸sty zmys艂
Ekwipunek: Bro艅 jednor臋czna, lekki pancerz(sk贸rznia), przybory do pisania, tuba na zwoje, k20 kartek papieru, pusta ksi臋ga, ubranie dobrej jako艣ci
Profesje wej艣ciowe: Fanatyk, kozak kislevski, 艂owca nagr贸d, mytnik, ochotnik, ochroniarz, przepatrywacz, stra偶nik, stra偶nik dr贸g, stra偶nik wi臋zienny, zarz膮dca, 偶o艂nierz
Profesje wyj艣ciowe: Herold, kupiec, mistrz gildii, reketer, urz臋dnik, weteran.

Profesja zaawansowana: Kawalerzysta
Opis: Niekt贸rzy baronowie i margrabia od bal贸w na dworach wol膮 wojaczk臋 i pilnowanie swoich ziem. Niekt贸rzy deleguj膮 do tych zada艅 swych najstarszych syn贸w, aby uczyli si臋 walki. Jedynie szlacht臋 sta膰 na tak drogi sprz臋t, jakim pos艂uguj膮 si臋 kawalerzy艣ci. Z tego wzgl臋du zaci臋偶na kawaleria jest w imperium rzadko艣ci膮, cho膰 nieliczne oddzia艂y siej膮 postrach na polach bitew. Pr贸cz regularnych oddzia艂贸w zwo艂ywanych w czasie wojen, istniej膮 samotni je藕d藕cy, kt贸rzy podr贸偶uj膮 po Starym 艢wiecie daj膮c si臋 najmowa膰 w imi臋 swojego honoru, aby doskonali膰 swe umiej臋tno艣ci i zarobi膰 na konia oraz utrzymanie drogiego uzbrojenia. Ich us艂ugi s膮 drogie, ale warte swojej ceny.
Cechy:
WW: +30
US: +30
K: +20
Odp: +20
Zr: +20
Int: +10
SW: +20
Ogd: +20
A: +2
呕yw: +7
Umiej臋tno艣ci: Hazard albo mocna g艂owa, je藕dziectwo, opieka nad zwierz臋tami, oswajanie, sekr. j臋z. (bitewny), spostrzegawczo艣膰, sztuka przetrwania, tresura, unik, wiedza(dowolna), zastraszanie, znaj. j臋z.(dowolny)
Zdolno艣ci: Artylerzysta lub krzepki, bardzo silny, bro艅 spec. (kawaleryjska), bro艅 spec. (palna), gro藕ny, morderczy atak, 聽nieustraszony, silny cios, wolty偶erka
Ekwipunek: pistolet z amunicj膮 na 10 strza艂贸w, tarcza, kopia, pe艂na zbroja p艂ytowa lub zbroja kolcza, rumak bojowy
Profesje wej艣ciowe: fechmistrz, 艂owca czarownic, mistrz zakonny, rajtar, rozb贸jnik, rycerz, weteran
Profesje wyj艣ciowe: arystokrata, fechmistrz, 艂owca czarownic, mistrz zakonny, odkrywca, oficer, rozb贸jnik, sier偶ant, urz臋dnik


Profesja zaawansowana: Stra偶nik twierdzy
Opis: Bram twierdz, zar贸wno tych nadziemnych, jak i podziemnych strzeg膮 nie byle jacy 偶o艂nierze. S膮 to wybrani najlepsi spo艣r贸d oddzia艂贸w tarczownik贸w wojowie, kt贸rzy sw膮 odwag膮 i niez艂omno艣ci膮 zas艂u偶yli na bardziej honorow膮 s艂u偶b臋. Bycie stra偶nikiem to wielki awans dla krasnoluda, kt贸ry od tej pory nie musi ju偶 codziennie nara偶a膰 swego 偶ycia, cz臋sto podczas strace艅czych misji. Stra偶nicy tak偶e jednak maj膮 swoj膮 prac臋 鈥 ci na powierzchni musz膮 pilnowa膰 mytnik贸w oraz podr贸偶nych, a ci pod ziemi膮 musz膮 pilnowa膰, aby nic niechcianego nie przemkn臋艂o si臋 do 艣rodka twierdzy.
Cechy:
WW: +20
US: +0
K: +10
Odp: +20
Zr: +15
Int: +0
SW: +20
Ogd: +0
A: +1
呕yw: +5
Umiej臋tno艣ci: Hazard albo mocna g艂owa, leczenie, sekr. j臋z. (bitewny), spostrzegawczo艣膰, unik, wiedza(dowolna), zastraszanie, znaj. j臋z.(dowolny)
Zdolno艣ci: Bardzo silny, bijatyka, czu艂y s艂uch, bro艅 spec. (korbacze), groto艂az, gro藕ny, niezwykle odporny, og艂uszanie, silny cios, 艣ciana tarcz, twardziel, zapasy
Ekwipunek: m艂ot jednor臋czny, tarcza, pe艂na zbroja p艂ytowa lub zbroja kolcza, butelka najlepszej jako艣ci spirytusu
Profesje wej艣ciowe: tarczownik, ochotnik, giermek, g贸rnik
Profesje wyj艣ciowe: D艂ugobrody, fechmistrz, szampierz, weteran, sier偶ant

Tylko dla krasnolud贸w!!!
Profesja zaawansowana: D艂ugobrody
Opis: Kiedy krasnolud odznaczy si臋 w walce wyj膮tkow膮 odwag膮, zaciek艂o艣ci膮 i skuteczno艣ci膮, a jego dow贸dca dostrze偶e w nim talent, mo偶e do艂膮czy膰 do jednego z oddzia艂贸w D艂ugobrodych. S膮 to jednostki niewielkie, ale o ogromnej skuteczno艣ci. Ci weterani wielu bitew w podziemiach nie boj膮 si臋 sami w臋drowa膰 po niezliczonych g艂臋bokich czelu艣ciach podg贸rskich tuneli w celu wykonania swojej misji. D艂ugobrodzi wyr贸偶niaj膮 si臋 od wszystkich jednostek pod wieloma wzgl臋dami. Nie s膮 typowym jednolitym oddzia艂em, kt贸ry zawsze atakuje razem. Ich misje cz臋sto polegaj膮 na ochronie kogo艣 w podziemiach, przej臋ciu jakiego艣 艂adunku lub przedmiotu, pod艂o偶eniu 艂adunk贸w tu偶 pod le偶em scaven贸w b膮d藕 ork贸w i na wielu innych nietypowych, bardzo niebezpiecznych zadaniach. Z tego wzgl臋du na wiele z nich d艂ugobrodzi wyruszaj膮 samotnie b膮d藕 w niewielkich grupach. Do艂膮czenie do tego oddzia艂u wi膮偶e si臋 jednak z licznymi przywilejami i ogromnym presti偶em w twierdzi, nawet je艣li przeci臋tne krasnoludy nie zauwa偶aj膮 na co dzie艅 efekt贸w ich ci臋偶kiej, 艣miertelnie niebezpiecznej pracy.
Cechy:
WW: +30
US: +0
K: +20
Odp: +20
Zr: +20
Int: +5
SW: +25
Ogd: +0
A: +2
呕yw: +7
Umiej臋tno艣ci: Czytanie i pisanie, hazard albo mocna g艂owa, leczenie, sekr. j臋z. (bitewny), spostrzegawczo艣膰, unik, wiedza(dowolna), wspinaczka, zastraszanie, znaj. j臋z.(dowolny)
Zdolno艣ci: gro藕ny, morderczy atak, odporno艣膰 psychiczna,聽rozbrajanie, silny cios, sz贸sty zmys艂, zastawienie
Ekwipunek: bro艅 jednor臋czna najlepszej jako艣ci, pe艂na zbroja p艂ytowa, tarcza najlepszej jako艣ci
Profesje wej艣ciowe: stra偶nik twierdzy, szampierz, weteran,
Profesje wyj艣ciowe: Fanatyk, fechmistrz, in偶ynier, m艂otodzier偶ca, sier偶ant, oficer,

Tylko dla krasnolud贸w!!!
Profesja zaawansowana: M艂otodzier偶ca
Opis: Kiedy D艂ugobrody wykona wiele misji i przys艂u偶y si臋 twierdzy chroni膮c j膮 w艂asnym 偶yciem, czyni膮c to, na co nikt inny by si臋 nie zdoby艂, ma szans臋 ubiega膰 si臋 o do艂膮czenie do M艂otodzier偶c贸w 鈥 stra偶nik贸w kr贸la. W ka偶dej twierdzy jest ich zazwyczaj kilku lub kilkunastu i s膮 wybrani spo艣r贸d najznamienitszych wojownik贸w twierdzy. Ale umiej臋tno艣ci to nie jedyny warunek. Aby mie膰 pewno艣膰, 偶e ochotnik jest godzien, musi by膰 nieskalany wzgl臋dem prawa, musi wcze艣niej przys艂u偶y膰 si臋 wieloma chwalebnymi czynami na rzecz twierdzy, aby kr贸l m贸g艂 spa膰 spokojnie, kiedy m艂otodzier偶ca pe艂ni nad nim wart臋. To dlatego tak ci臋偶ko zosta膰 m艂otodzier偶c膮 i niemal tylko spo艣r贸d d艂ugobrodych kr贸l dokonuje tego wyboru. Bycie m艂otodzier偶c膮 jest jednak spe艂nieniem marze艅 ka偶dego krasnoluda, kt贸ry nie mia艂 do艣膰 szcz臋艣cia, aby urodzi膰 si臋 w kt贸rym艣 z wy偶szych klan贸w, a ma do艣膰 aspiracji, by zosta膰 kim艣 wielkim. M艂otodzier偶cy pr贸cz wielkiego powa偶ania w twierdzy oraz poza ni膮, otrzymuj膮 tak偶e symbol jako艣ci swych umiej臋tno艣ci 鈥 runiczny m艂ot dwur臋czny, kt贸ry jest odzwierciedleniem ich stylu walki.
Cechy:
WW: +40
US: +0
K: +25
Odp: +25
Zr: +30
Int: +10
SW: +30
Ogd: +10
A: +2
呕yw: +8
Umiej臋tno艣ci: Czytanie i pisanie, dowodzenie, mocna g艂owa, unik, wiedza(dowolna), zastraszanie, znaj. j臋z.(dowolny)
Zdolno艣ci: b艂yskawiczny blok, bro艅 spec. (dwur臋czna), niepokoj膮cy, 聽nieustraszony, obro艅ca, silny cios, urodzony wojownik
Ekwipunek: runiczny m艂ot dwur臋czny, pe艂na zbroja p艂ytowa
Profesje wej艣ciowe: d艂ugobrody
Profesje wyj艣ciowe: wieczna chwa艂a

Nowe zdolno艣ci:

艢ciana Tarcz
Bohater mo偶e wykorzysta膰 t臋 zdolno艣膰 kiedy wraz z jednym lub dwoma sojusznikami stoj膮 obok siebie i wsp贸lnie os艂aniaj膮 si臋 tarczami przez atakami. Tak zwarte tarcze powoduj膮, 偶e bohater maj膮cy t膮 zdolno艣膰 daje sojusznikom po obu stronach modyfikator +10 WW do parowania cios贸w przeciwnik贸w znajduj膮cych si臋 na wprost oraz dodatkowe -10 US strzelcom celuj膮cym w te postacie od przodu. Posta膰 otrzymuje jednak -10 Zr do test贸w uniku. Modyfikatory nie kumuluj膮 w przypadku dw贸ch os贸b ze 艢cian膮 Tarcz os艂aniaj膮cych jedn膮.

Zastawienie
Posta膰 potrafi skutecznie zastawi膰 szerokie nawet na trzy osoby przej艣cie tak, aby nikt przeze艅 nie m贸g艂 przej艣膰 bez jego zgody lub 艣mierci. Dzia艂a jednostronnie, to znaczy, 偶e nie dzia艂a na postaci chc膮ce przej艣膰 od ty艂u bohatera. Posta膰 pr贸buj膮ca przemkn膮膰 przez zastawienie, musi zda膰 test zr臋czno艣ci lub krzepy przeciwko krzepie bohatera. Bohater otrzymuje do takiego test bonus +20 K.

Obro艅ca
Bohater, walcz膮c w zwarciu z przeciwnikami z przewag膮 liczebn膮 neguje wszelkie modyfikatory z tego wynikaj膮ce.

_________________
Kobieta nadzwyczajna od kobiety zwyczajnej r贸偶ni si臋 tym, 偶e kobieta zwyczajna ma tyle rozumu co kura, natomiast kobieta nadzwyczajna, tyle co dwie kury. - Konfucjusz
Fortuna to niesta艂a dziwka zwariowana na punkcie ironii - Konowa艂

Powiedz mi, a zapomn臋. Poka偶 mi, a zapami臋tam. Pozw贸l zrobi膰, a zrozumiem - Konfucjusz

Ka偶dy szczeg贸艂 ma znaczenie - G. Cook
Azat


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 1 go艣膰


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group