Witaj, Nieznajomy

Forum wykorzystuje tzw. mechanizm ciasteczek (ang. cookies). U偶ywaj膮c forum wyra偶asz zgod臋 na ich przechowywanie w pami臋ci przegl膮darki i twojego komputera. Je偶eli nie zgadzasz si臋 na ich wykorzystanie, zmie艅 ustawienia przegl膮darki.

Ostatnia wizyta: Obecny czas: 艢ro, 21 Lis 2018, 19:45


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(贸w) ] 
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Takie sobie blenderowanie
PostWys艂any: Sob, 29 Sie 2015, 17:51 
Niespotykanie spokojny cz艂owiek
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 艢ro, 17 Wrz 2014, 10:43
Posty: 240
Miejscowo艣膰: Lubart贸w
Postanowi艂em podzieli膰 si臋 niedawno zrobionymi modelami. Wszystkie s膮 lo-poli... No. Mniej wi臋cej... :roll:
(i jeszcze bez tekstur. Teksturowanie mi po prostu nie idzie...)

Image YF-22 Barracuda [fighter/bomber]

ImageShurien Gunship [cutter]

ImageRimward Merc [corvette]

ImageShenron Agressor [frigate]

ImageDDX [destroyer]

ImageBehemoth [dreadnought]

ImageAurigo [Heavy Cargo Lifter]

_________________
Don鈥檛 kill the edge and become like the rest
Don鈥檛 lose the faith that made you who you are
Don鈥檛 kill the edge that manifests inside
This world is mine it鈥檚 where my thoughts collide


Ostatnio edytowany przez Rasalom Pon, 31 Sie 2015, 13:54, edytowano w sumie 2 razy

G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Takie sobie blenderowanie
PostWys艂any: Sob, 29 Sie 2015, 18:22 
Magnificent man.
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 06 Gru 2010, 23:58
Posty: 1608
Miejscowo艣膰: Zasiedmiog贸roostrowiec 艢wi臋tokrzyski
Nie mam konta na skeczfab.

_________________
Jarkendar Suthay-Rath,Wioska Anduina
The world is grey, the mountains old, The forge's fire is ashen-cold;
No harp is wrung, no hammer falls: The darkness dwells in Durin's halls;
The shadow lies upon his tomb In Moria, in Khazad-d没m.


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Takie sobie blenderowanie
PostWys艂any: Sob, 29 Sie 2015, 21:14 
Niepokalana dziewica
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 艢ro, 03 Wrz 2008, 18:51
Posty: 880
Miejscowo艣膰: Gda艅sk
U mnie identycznie - przerzu膰 rendery\screeny na imgura :)

_________________
Najlepiej nie mie膰 偶adnych przyjaci贸艂 i bliskich. Poza znajomymi z Internetu, kt贸rych mo偶esz wsz臋dzie zabra膰 ze sob膮!


G贸ra
Offline Profil  
 
 Temat postu: Re: Takie sobie blenderowanie
PostWys艂any: Nie, 30 Sie 2015, 05:50 
Niespotykanie spokojny cz艂owiek
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 艢ro, 17 Wrz 2014, 10:43
Posty: 240
Miejscowo艣膰: Lubart贸w
Spr贸bujcie teraz (nie by艂y opublikowane (^.^)'
Dorzuci艂em szkriny z DXViewera (ale to nie to samo co mo偶liwo艣膰 obaczenia modelu z ka偶dej strony, jak na skeczfabie...)
Je艣li wraz nie dzia艂a... Kurcz臋, Anduina nie obs艂uguje embeda ze skeczfaba...
Mo偶e Fejsbook? Na co艣 w ko艅cu to konto mo偶e si臋 przyda膰...
...Tylko jak to cholerstwo dzia艂a..?

_________________
Don鈥檛 kill the edge and become like the rest
Don鈥檛 lose the faith that made you who you are
Don鈥檛 kill the edge that manifests inside
This world is mine it鈥檚 where my thoughts collide


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Takie sobie blenderowanie
PostWys艂any: Nie, 30 Sie 2015, 08:46 
Magnificent man.
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 06 Gru 2010, 23:58
Posty: 1608
Miejscowo艣膰: Zasiedmiog贸roostrowiec 艢wi臋tokrzyski
Merc wygl膮dem przypomina (oczywi艣cie ledwo, bo to proste modele) okr臋ciki Klingon贸w czy Romulan.

Destroyer za艣 przypomina mi Star Wolvowy pancernik klasy Stalingrad.

Image

_________________
Jarkendar Suthay-Rath,Wioska Anduina
The world is grey, the mountains old, The forge's fire is ashen-cold;
No harp is wrung, no hammer falls: The darkness dwells in Durin's halls;
The shadow lies upon his tomb In Moria, in Khazad-d没m.


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Takie sobie blenderowanie
PostWys艂any: Nie, 30 Sie 2015, 09:00 
Niespotykanie spokojny cz艂owiek
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 艢ro, 17 Wrz 2014, 10:43
Posty: 240
Miejscowo艣膰: Lubart贸w
Ni偶czyciel... w艂asciwie to splagiatowa艂em nieco z USG O'Bannona...




Nic na to nie poradz臋. Podoba mi si臋 jego sylwetka i ju偶...

_________________
Don鈥檛 kill the edge and become like the rest
Don鈥檛 lose the faith that made you who you are
Don鈥檛 kill the edge that manifests inside
This world is mine it鈥檚 where my thoughts collide


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Takie sobie blenderowanie
PostWys艂any: Pon, 31 Sie 2015, 22:23 
Typowy leming
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Nie, 08 Sty 2012, 17:02
Posty: 1294
Miejscowo艣膰: 艁贸d藕
Skeczfab ju偶 dzia艂a bez rejestracji ;)

Fajne, cho膰 troch臋 za du偶o polygon贸w marnujesz na silniki - tam by si臋 przyda艂o zrobi膰 tekstur臋 z bumpem/normalem a nie detale w samej siatce. Unwraping modelu do teksturowania to strasznie 偶mudne przedsi臋wzi臋cie, ale na szcz臋艣cie wsp贸艂cze艣nie istniej膮 narz臋dzia kt贸re robi膮 to automatycznie. Nie jest to rozwi膮zanie idealne, marnuj膮 troch臋 miejsca na teksturze, ale zamiast si臋 r膮ba膰 z tym par臋 godzin mog膮 to zrobi膰 w par臋 minut. A potem ju偶 tylko trzeba porysowa膰 na teksturach ;)

_________________
Do not follow where the path may lead 鈥 go instead where there is no path and leave a trail.

Danger? Hah! I walk on the wild side! I laugh in the face of danger! Ha! Ha! Ha!

Wioska: Senzavir "Aval" Seremeneth
Magiczny Spisek: Nasira Hariri


G贸ra
Offline Profil  
 
 Temat postu: Re: Takie sobie blenderowanie
PostWys艂any: Wto, 01 Wrz 2015, 05:32 
Niespotykanie spokojny cz艂owiek
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 艢ro, 17 Wrz 2014, 10:43
Posty: 240
Miejscowo艣膰: Lubart贸w
My艣la艂em 偶e to o ilo艣膰 wierzcho艂k贸w chodzi.
Tylko 2 razy przekroczy艂em bud偶et na nie. W przypadku dreadnoughta i transportowca (u mnie nie ma stricte kolonizator贸w - buduje si臋 Centrum kolonii, kt贸re jest fabryk膮 budynk贸w i kosmoportem w jednym i takim transportowcem dostarcza si臋 na planet臋. Buduje habitat i wtedy mo偶na przetransportowa膰 populacj臋 liniowcami), wi臋c transportowiec musi by膰 te偶 VTOL-em. (to i da艂em mu 4 (w przysz艂o艣ci) obrotowe gondole z trubo-jetami do startu i l膮dowa艅 na planetach.
Wi臋c kiedy sylwetka by艂a ju偶 gotowa, a wci膮偶 mia艂em poni偶ej 900 wierzcho艂k贸w, to sobie pozwala艂em na takie silniki. (poza tym Rimward Merc ma lo-poli silniki i wygl膮daj膮 bleh...)

Potem musia艂em redukowa膰, naturalnie, ale... No.

_________________
Don鈥檛 kill the edge and become like the rest
Don鈥檛 lose the faith that made you who you are
Don鈥檛 kill the edge that manifests inside
This world is mine it鈥檚 where my thoughts collide


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Takie sobie blenderowanie
PostWys艂any: Wto, 01 Wrz 2015, 21:10 
Typowy leming
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Nie, 08 Sty 2012, 17:02
Posty: 1294
Miejscowo艣膰: 艁贸d藕
Rasalom napisa艂(a):
My艣la艂em 偶e to o ilo艣膰 wierzcho艂k贸w chodzi.
Je偶eli do gier, to tr贸jk膮t贸w a nie wierzcho艂k贸w. Wi臋cej nawet - dobrze by by艂o 偶eby model by艂 "zamkni臋ty", tzn. 偶eby ka偶da kraw臋d藕 (ang. edge) dzieli艂a dok艂adnie dwa tr贸jk膮ty. Wtedy mo偶na si臋 bawi膰 w Stencil Shadowcasting kt贸ry wygl膮da ekstra, a jest relatywnie tani obliczeniowo. W 3ds maxie jest narz臋dzie do wykrywania kt贸re kraw臋dzie nie spe艂niaj膮 tego warunku (STL Check) ;)

_________________
Do not follow where the path may lead 鈥 go instead where there is no path and leave a trail.

Danger? Hah! I walk on the wild side! I laugh in the face of danger! Ha! Ha! Ha!

Wioska: Senzavir "Aval" Seremeneth
Magiczny Spisek: Nasira Hariri


G贸ra
Offline Profil  
 
 Temat postu: Re: Takie sobie blenderowanie
PostWys艂any: Pon, 17 Kwi 2017, 15:11 
Niespotykanie spokojny cz艂owiek
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 艢ro, 17 Wrz 2014, 10:43
Posty: 240
Miejscowo艣膰: Lubart贸w
Dragonclaw

Najnowsza wersja Smoczego Pazura...
Bez tekstur, z podstawowymi materia艂ami (tekstury za Chiny ludowe mi nie wychodz膮).

Przyda艂by si臋 ActiveX, co by dzia艂anie ruchomych cz臋艣ci zademonstrowa膰, ale...

_________________
Don鈥檛 kill the edge and become like the rest
Don鈥檛 lose the faith that made you who you are
Don鈥檛 kill the edge that manifests inside
This world is mine it鈥檚 where my thoughts collide


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(贸w) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 1 go艣膰


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group